12°
Florián
4.5.2024
Nečakaná smrť brata ho tvrdo zasiahla! Hviezdny Nick z Backstreet Boys sa zrútil v slzách na pódiu!

Návštevníci koncertu americkej popovej skupiny Backstreet Boys tento víkend zažívali veľmi smutné chvíle spolu s jej členom Nickom Carterom (42), ktorémo tragicky zomrel brat iba deň predtým. V jeden moment nedokázal zadržať svoje emócie a rozplakal sa. Obklopili ho hneď ďalší členovia kapely a na podporu spievali spolu s ním. Nick sa potom z pódia vyznal fanúšikom z veľkej bolesti, ktorú prežíva po odchode brata na večnosť.

​Aj keď nemal Nick s mladším bratom Aaronom Carterom († 34) jednoduchý vzťah, nečakal, že v tak mladom veku sa s ním bude musieť rozlúčiť navždy. "Mám zlomené srdce. Aj keď sme s bratom mali komplikovaný vzťah, moja láska k nemu nikdy nevyprchala. Vždy som dúfal, že sa jedného dňa bude chcieť vydať zdravou cestou a nakoniec nájde pomoc, ktorú tak zúfalo potreboval," zveril sa na Instagrame slávny člen skupiny Backstreet Boys s pocitmi po skone brata, ktorý bol kedysi so svojím projektom predskokanom tejto kapely, no podľahol svojim démonom v spojení s drogami.

Nick Carter nedokázal skrývať emócie a na pódiu sa rozplakal pri spomienke na zosnulého brata Aarona:

"Niekedy chceme  niekoho alebo niečo viniť zo straty, ale pravdou je, že skutočným zloduchom je tu závislosť a duševná choroba. Môj brat mi bude chýbať viac, ako si ktokoľvek vie predstaviť. Milujem ťa Chizzi. Teraz môžeš mať konečne pokoj, ktorý si tu na Zemi nikdy nenašiel... Milujem ťa, braček," oslovil Nick zosnulého brata. Zúfalá je aj Aaronova ex-snúbenica Melanie Martin, ktorá s ním má iba ročného synčeka Princea. Aaron mal vraj preto veľkú snahu sa zotaviť.

Aaron Carter si ako dieťa získal množstvo fanúšikov, sláva si žiaľ zobrala krutú daň. Vypočujte si jeho pieseň Aaron's party z roku 2000:

Na koncerte Nickovi kolegovia spoločne vzdali Aaronovi hold. Dojatý Kevin Richardson povedal: "Všetci tu sme spolu vyrastali, prežili sme vzostupy aj pády aj pády. Vy ste si tým prešli s nami. My sme si tým prešli s vami." Predtým, ako mu kapela venovala pieseň Breathe (Dýchaj) Kevin ešte pripomenul: "Dnes večer máme boľavé srdce, pretože sme včera stratili jedného z členov našej rodiny. Chceli sme si v našom vystúpení nájsť chvíľu, aby sme ho ocenili. Nickov mladší brat je súčasťou našej rodiny a ďakujeme vám za všetku vašu lásku, za všetky vaše želania a podporu." Obrovské dojatie zaplavilo aj tisíce ľudí pod pódiom, hoci sa ostatné roky Aaron od ľudí veľkú podporu nemal. Nečudo, pre jeho drogové excesy a psychické problémy robil jeden škandál za druhým a, žiaľ, akosi sa dalo tušiť, že to nemusí skončiť dobre.

Nick si na brata Aarona zaspomínal aj prostredníctvom fotiek z rodinného albumu:

Príspevok, ktorý zdieľa Nick Carter (@nickcarter)