24.4.2024
Prekvapenie, alebo sa to dalo čakať? JLo poskytol náručie po rozchode so snúbencom TENTO muž!

Rozpad každého manželstva je pochopiteľne neželaná a smutná udalosť, avšak keď už k nemu musí prísť, nie je nič lepšie ako dobré vzťahy a "čistý stôl". Aj známa latino diva JLo mala to šťastie, že sa s otcom svojich detí rozišla v mieri a dodnes si dobre rozumejú a najmä sú starostlivými rodičmi ich dvojičiek. Aj po nedávnom rozchode s Alexom Rodriguezom to bol práve jej exmanžel, u koho hľadala pochopenie.

Ako prináša magazín People, 51-ročná speváčka Jennifer Lopez sa po rozchode s bývalým bejzbalovým hráčom Alexom Rodriguezom naplno venuje nakrúcaniu nového filmu, kde si zahrá po boku Lennyho Kravitza či Josha Duhamella, avšak oporou jej bol najmä exmanžel, spevák Marc Anthony. Ten sa počas jej zaneprázdnenosti nielenže staral o ich deti, ale ponúkol jej aj psychickú podporu.

​Nie je to tak dávno, čo sa sociálne siete JLo a A-Roda plnili idylickými fotografiami z ich rodinného života, kde okrem nich figurovali ich deti s predošlých vzťahov, ktoré si spolu náramne rozumeli. Avšak ako blesk z jasného neba prišli zvesti o kríze, ktoré sa napokon pretavili do oficiálneho rozchodu a zrušeniu zásnub. Príčinou mala byť údajne športovcova nevera, keď opakovane posielal šteklivé správy rôznym ženám. Po prevalení jeho posledného flirtu z televíznu hviezdičkou Madison LeCroy, už Jennifer praskli nervy. "JLo chce niekoho, komu môže veriť. Bolo tam toho viac, cítila sa bezradná. Mala pocit, že nie je v jej najlešpom záujme ostať s Alexom," prezradil zdroj.

Pozrite si spoločné vystúpenie dnes už exmanželov Marca Anthonyho a JLo z roku 2011:

Ukazuje sa, že v tomto prípade nemusela hľada JLo útechu v cudzom náručí. "Jennifer a Marc majú skvelý vzťah. To, že ho mala pri sebe v čase, keď musela pracovať v zahraničí, bolo pre ňu veľmi pohodlné," prezradil zdroj o JLo, ktorá sa momentálne nachádza v Dominikánskej republike, kde nakrúca nový film Shotgun Wedding. Podľa neho mohla za rozpad vzťahu aj pretrvávajúca pandémia, počas ktorej vznikla medzi partnermi ponorková choroba. "Radi spolu trávili čas ako rodina, ale bola ťažké zachovať si to špeciálne iskrenie, keď sa videli takmer každý deň," myslí si zdroj z ich okolia. Po dlhom lockdowne nepomohlo ani to, že sa Jennifer odobrala na dlhší čas nakrúcať film mimo domov. "Či už ju podvádzal, alebo nie, nezáleží na tom. Nedokázala tolerovať žiadne pochybnosti, ktoré medzi nimi vznikli," dodal zdroj, ktorý tvrdí, že rozchod bol azda najzložitejší práve kvôli ich deťom, ktoré si na seba za ten čas veľmi navykli.

Jennifer je zrelá žena a v živote si už prešla viacerými bolestivými rozchodmi kvôli nevere, preto niet divu, že si užíva najmä prítomné okamihy so svojou rodinu a kolegami na pľaci:

Príspevok, ktorý zdieľa Jennifer Lopez (@jlo)

Teraz sa Jennifer sústredí najmä na jej kariéru a je presvedčená, že ďalší muž v jej živote musí byť niekto, komu môže na sto percent dôverovať. "Má sa teraz dobre. Stále nakrúca v Dominikánskej republike. Navštívili ju už aj jej deti, a to ju robí najšťastnejšou," prezradil magazínu blízky človek z herečkinho okolia.

​Keďže sa nachádza na pľaci s fešnými hereckými kolegami a navyše v krásnom exotickom prostredí, vznikli už aj špekulácie o možných iskrách, ktoré mali prebehnúť medzi ňou a niektorým s kolegov. "JLo už bola v podobnej zložitej situácii aj predtým, nie je to ten typ, čo sedí v kúte s plačom," tvrdí zdroj a fotky na jej sociálnej sieti mu dávajú pravdu. Kým sa najprv šepkalo, že si výnimočne rozumie s kolegom Lennym Kravitzom, teraz sa pozornosť obrátila na druhého kolegu. S hercom Joshom Duhamelom zverejnila na Instagrame fotku z nakrúcania, kde im to náramne pristalo. Avšak najpravdepodobnejšie je, že si herci iba užívajú pozitívnu atmosféru na pľaci a netreba za tým hľadať nič vážnejšie.