13°
Anastázia
30.4.2024
Príšerné odhalenie! Štaidl nútil Bartošovú k samovražde, TAKTO to malo prebehnúť!

O nedávno zosnulom hudobníkovi Ladislavovi Štaidlovi (†75) sa toho od jeho úmrtia naklebetilo už veľa. Ale to, že tento sebavedomý a navonok racionálne pôsobiaci muž s obchodníckym a manažérskym talentom, mal psychické problémy, bolo doteraz veľkým tajomstvom. Dokonca sa mal podľa slov svojej nemenej slávnej bývalej partnerky pokúsiť o samovraždu.

Šokujúce chvíle si s Ladislavom Štaidlom zažila aj jeho niekdajšia partnerka a matka jeho syna Artura, už zosnulá speváčka Iveta Bartošová (†48). Ten novinárom sama ešte počas života popísala, a teraz opäť ožil na stránkach knihy s názvom Třetí král z edície denníka Blesk.cz. Mnohých čitateľov prekvapil jej opis desivej situácie, v ktorej sa ocitla. Vtedy išlo o život nielen Ladislavovi, ale v ohrození života bola aj samotná Iveta.

Táto šokujúca udalosť sa odohrala v roku 1994 potom, ako sa Iveta vrátila z nedobrovoľného väzenia v byte jej údajného únoscu, v minulosti trestaného Romana Třísku. Ten ju držal bezmocnú vo svojich rukách a vraj ju aj znásilňoval, ako tvrdila. On to však popieral s tým, že všetko bolo z jej strany na dobrovoľnej úrovni. Vtedy žila vo vzťahu so Štaidlom a jej náhle zmiznutie ho veľmi znepokojilo. Vznikla okolo toho veľká publicita a kvôli nechutným popisom v médiách sa cítil hrozne, veľmi ho to ponižovalo. Keď sa konečne Iveta vrátila domov, nebol v pohode. "V ten deň, čo som sa vrátila domov, bol Láďa nepríjemný a stále na mňa kričal," vyjadrila sa kedysi Iveta, a jej slová použili aktuálne v novej knihe Třetí král Ladislav Štaidl. Následne vraj skladateľ vyzval speváčku k činu odporujúcemu pudu sebazáchovy.

Iveta Bartošová na začiatku kariéry intenzívne spolupracovala s Ladislavom Štadilom, pozrite si vystúpenie speváčky a orchestra Ladislava Štaidla s piesňou Víš lásko:

Zrejme priveľká samoľúbosť slávou rozmaznaného úspešného hudobníka mu dočasne zatemnila mozog. Chcel si vraj podrezať žily a Ivetu žiadal, aby urobila to isté. "Napustil vaňu, vzal žiletky a povedal, že nám teraz nezostáva nič iné, ako sa zabiť. A doslova povedal:  ´Prvá sa podrežeš ty a hneď potom to urobím ja.´ Proste mi vysvetlil, že situácia je strašne vážna, že ja som to vlastne pos *ala a že nám nezostáva nič iné, ako sa zabiť," opísala hrôzu, ktorú vtedy bola nútená prežívať. Ale ktovie, mohla to byť z jeho strany aj psychologická hra, istá forma pomsty a v skutočnosti len Ivetu škodoradostne skúšal. Našťastie, keď už boli vo vani a mala použiť žiletku, vyliezla z nej a vzápätí aj on.

​Po tejto čudnej udalosti už nebolo nič také ako dovtedy. "Od tej doby ale ku mne začal byť Láďa veľmi agresívny a stále to gradovalo. Vyčítal mi Třísku kedykoľvek sa mu to hodilo," posťažovala sa Iveta. "Povedala som mu, že sme síce s Třískom mali sex, ale pamätám si len útržky," tvrdila mu, ale priznala, že odvtedy im to so Štaidlom neklapalo ani po sexuálnej stránke. Túžila však po dieťati a prinútila sa prekonať to. Kríza pomaly ustúpila a na výlete na Floride, kam ju zobral, sa jej podarilo otehotnieť, hoci vedela, že si to Štaidl nepraje. Použila ženské zbrane v momente, keď bol milý a nežný a na chvíľu pozabudol na jej pletky s Třískom. "Povedala som si, že náš vzťah zachráni už asi len naše spoločné dieťa," priznala svojho času. Ako ale všetci už dávno vedia, žiaľ, veľmi sa mýlila.