15°
Terézia
15.10.2024
Ukázala to naplno! Monika Bagárová sa pochválila v celej kráse tým, o čo doteraz len hovorila!

Ruminka za svoj krátky život zažila už všelijaké dobrodružstvá

Prekrásnu turistickú destináciu Maldivy si obľúbili aj mnohé slovenské a české celebrity. V tomto raji si aktuálne po dvoch rokoch opäť užívala aj speváčka Monika Bagárová (30) s dcérou Rumiou (4). Tentokrát tam s nimi bol opäť aj jej partner Leonard Lekaj (34). Monika sa nedávno priznala, že po tom, čo Rumia začala pravidelne navštevovať škôlku, ona má čas na seba a začala aj intenzívnejšie cvičiť. Z jej fotiek v bikinách z Maldív sa dá vidieť výsledok.

​Tento rok v júli oslávila speváčka Monika Bagárová okrúhle narodeniny, ktoré mala zavŕšiť veľkolepým koncertom v O2 aréne, čo je snom snáď každého speváka. Presvedčil ju na to Leoš Mareš. Už začiatkom roka sa začali prípravy, ale v máji Monika oznámila, že koncert, ktorý sa mal konať v septembri, ruší. "Aj ja som človek, ktorý má city, je zraniteľný a v neposlednom rade chce byť sám sebou. Všetko, čo robím, robím s radosťou a snažím sa ju odovzdávať ďalej. Bohužiaľ, z môjho vysnívaného koncertu sa mi radosť začala vytrácať, až úplne zmizla. Robiť čokoľvek bez radosti mi nedáva zmysel a iste ani vám," ospravedlňovala sa sklamaným fanúšikom.

Potom sa trošku stiahla z verejného života, aby sa viac venovala svojmu súkromiu, najmä dcérke. Rumia však začala od septembra navštevovať škôlku. "Ja mám dopoludnia po rokoch priestor pre seba. Chodím cvičiť, mám hodiny spevu, mám režim. Mám priestor si sadnúť s manažérom a riešiť veci. Je to super," pochvaľovala si speváčka v rozhovore pre Super.cz. "Robí mi to veľmi dobre. Hlava funguje inak. Je super sa zamyslieť i nad tým, čo človek je a ako funguje. Výsledky človek pocíti hrozne rýchlo. Po týždni som už cítila, že som oveľa viac fresh, že je mi lepšie. Chcela by som si to udržať. Dúfam, že mi to dlho vydrží," zhrnula výsledky.

Príspevok, ktorý zdieľa Monika Bagárová (@bagarovamonika)

Monika aktuálne vymenila sychravú jeseň v Česku za slnkom zaliate exotické Maldivy. Spolu s dcérkou Rumiou a priateľom Leom si tam dopriali dokonalú dovolenku. Svojim mnohopočetným sledovateľom na Instagrame sa pochválila aj na fotkách, no nielen krásnymi plážami. Bola to zároveň dobrá príležitosť ukázať vylepšenú postavičku v bikinách. Iste má radosť, že sa už celkom jasne prejavilo jej pravidelné cvičenie. Až na pár obvyklých hejterov, jej to mnohí fanúšikovia potvrdili obdivnými vyjadreniami v komentároch.