14°
Jaroslav
27.4.2024
Bendigov životný koncert! Pozval aj Michala Davida, keď prišiel na pódium, Honza ostal v šoku!

Popularita skromne pôsobiaceho speváka Jana Bendiga (29) stúpa každým rokom stále viac. Mohol si už dovoliť aj svoju prvú veľkú koncertnú show v pražskom Fóre Karlín, ktoré sa mu podarilo vypredať. Vystupovali tam aj viacerí hostia ako Honzove kamarátky zo speváckej súťaže Monika Bagárová (28) či Markéta Konvičková (28), ale najväčšími hviezdami boli zaiste moderátor Leoš Mareš (46) a najmä Michal David (62), ktorí sú jeho veľkými podporovateľmi.

​Úspešný účastník speváckej súťaže z roku 2009 sa odvtedy šance byť spevákom nevzdal a darí sa mu. Bendig odohral už stovky koncertov, nahral množstvo skvelých videoklipov s obrovským počtom vzhliadnutí, jeho Viva La Vida s Monikou Bagárovou dosiahla až 15 miliónov vzhliadnutí. Naspieval duet aj s hviezdnou českou speváčkou Luciou Bílou a s Michalom Davidom chystá oficiálne predstaviť ich duet v máji. V ten istý mesiac sa má objaviť ako hosť aj na koncerte Leoša Mareša v O2 aréne. Okrem koncertov sa venuje aj nakrúcaniu seriálu a reality show Romflix vo svojom domácom štúdiu.

To, že vie Honza odpáliť veľkú šou, dokázal teraz v Karlíne pred 3500 divákmi. Investoval do nej vraj až 2,5 miliónov českých korún a vyplatilo samu to. Touto šou sprevádzal skvelý moderátor a šoumen Leoš Mareš, čo bolo nepochybne tiež lákadlo pre divákov. No až keď vstúpil na pódium ako hosť Michal David a vytiahol z vrecka saka darček, nastal poriadny hukot a Bendig sa rozplakal dojatím. Bola to totiž rukavica zosnulého kráľa popu Michaela Jacksona, dokonca aj s jeho podpisom. "Mal si narodeniny v rovnaký deň ako moja žena, tak som ti priviezol darček," prihovoril sa Honzovi Michal David, keď mu ju odovzdával za jasotu publika, fotku si môžete pozrieť TU. "Takmer som nezvládol spoločný duet," priznal sa Blesku hlboko dojatý Honza  po skončení koncertu.

Vypočujte si spoločnú pieseň s názvom Dávno vím od Jana Bendiga a Michala Davida:

Michal David priblížil, ako prišiel na nápad s rukavicou. "Zohnal som ju v Las Vegas, a keď som ju videl, vedel som, že je to presne darček pre Honzu. Aj ja som totiž jeho fanúšikom," uviedol český hitmaker, ktorý si týmto gestom získal srdce publika, ale najmä to Janovo. Bendig bol veľmi dojatý, čo všetko kvôli nemu jeho idol urobil. "Mal už dlho naplánovaný pobyt na Maldivách, ale kvôli nášmu koncertu ho o týždeň skrátil. Nepoznám žiadneho takého srdciara, ako je on," vyjadril mu poklonu. Kedysi mladík trpiaci komplexmi a depresiami aj pre jeho homosexuálnu orientáciu, ako sám priznal, žije už nejaký ten rok s jeho priateľom, ktorý ho veľmi podporuje aj po profesionálnej stránke. Šťastena sa na sympatického a talentovaného Honzu Bendiga napokon usmiala a niet pochýb, že mu to všetci želajú.

Na veľkolepý koncert na Karlíne bude ešte dlho spomínať nielen Janko, ale aj účinkujúci hostia a prítomní fanúšikovia:

Príspevok, ktorý zdieľa Jan Bendig (@bendigjan)