20.4.2024
Štyristo neprečítaných správ, no speváčka Marta Kubišová po operácii nevládze, dusí sa!

Po šokujúcej správe, že spevácka legenda Marta Kubišová (79) bola náhle prevezená do nemocnice, kde ju museli ihneď aj operovať, prišla teraz optimistickejšia s oznámením, že ju už prepustili do domácej liečby. Dôvod náhlej operácie nebol vôbec banálny.

​Po veľkých bolestiach sa speváčka rozhodla, že to len tak už zrejme nerozchodí a s istým podozrením na diagnózu zavolala po radu svojmu lekárovi. Ten podľa príznakov hneď odhadol o čo ide, čo sa potvrdilo po Kubišovej vyšetrení v nemocnici. Išlo o perforáciu čriev, teda prasknutie hrubého čreva. Včasný zásah ju zachránil od toho najhoršieho. Nie je to tento rok po prvýkrát, čo bola Kubišova v ohrození života.

Samotná speváčka sa už s niečím takým, ako sa jej prihodilo predminulý týždeň, stretla. "Mala som rovnaké bolesti ako vtedy, takže som okamžite vedela, čo sa deje. Hneď som zavolala svojmu lekárovi a všetko už išlo dosť rýchlo," zverila sa Kubišová pre Blesk.cz. Dopadlo to, našťastie, dobre. "Tentokrát sa to krásne hojí, lekári dokonca ani nemuseli urobiť umelý vývod. Som za to naozaj veľmi rada," priznala sa.

Marta sa zdravotne trápi a priznala, že radosť jej neprináša ani myšlienka na 17. november, keď sa mohla opäť vrátiť:

​Ešte pár dní predtým pritom bola v Trenčianskych Tepliciach na filmovom festivale Art Film Square Fest, aby si prevzala cenu Umelcova misia. Počas jej udeľovania, pripevňovania jej plakety na Most slávy, ako aj pri rozhovore o jej vzťahu ku Slovensku a tiež k jej domácim miláčikom, bola plná energie, dobrej nálady a humoru. Pritom rozhodne nemožno v jej prípade hovoriť o pevnom zdraví - v júni Martu podľa všetkého obchádzal infarkt a lekár ju varoval pred účasťou na ďalších podujatiach. Že ho neposlúchla je už jasné.

​Kubišová totiž vždy myslí najmä na svojich priaznivcov. "Celý čas som si hovorila - musíš to vydržať! Teraz ešte nie! Ľudia ti zorganizovali veľa podujatí, to im nemôžem urobiť!" uviedla Marta a držiac sa toho hesla už odvtedy stihla absolvovať iných pár akcií a dalšie na ňu čakajú až do jej narodenín 1. novembra. Aj po jej nedávnom návrate z nemocnice sa trápi, že nestíha odpísať všetkým, čo jej zaslali na sociálnu sieť nejakú správu počas jej hospitalizácie. "Mám štyristo neprečítaných správ. Ďakujem za ne všetkým, ale som ešte slabá na to, aby som na všetky stihla odpovedať. Tak aspoň cez vás všetkých ďakujem za starosť," odkázala svojim podporovateľom Marta Kubišová, no zároveň sa posťažovala, že jej v nemocnici dali nové lieky a to má byť príčina problémov. "Zmenili mi niečo, čo inak pravidelne beriem, a ja sa teraz dusím. Nemôžem vám teraz pomaly nič povedať," zúfala si speváčka, ktorá si o tom plánovala pohovoriť aj s lekárom.