17°
29.3.2024
Chce zaujať talentom alebo telom?! Dcéra slávnych rodičov sa ukázala nahá!

Niekedy skutočne nepadne jablko ďaleko od stromu a v prípade dcéry páru skvelých hercov, Umy Thurman (52) a Ethana Hawkea (51), snáď ani nemala na výber. Maya Hawke (24) celkom jednoznačne zdedila umelecké gény a podarilo sa jej už zahviezdiť ako herečke v mega úspešnom seráli Stranger Things. Posledné dva roky sa snaží zaujať aj svojou tvorbou folkrockovej hudby a spevom. Najnovšie vzbudila rozruch jej odvážnym videiklipom k piesni Thérèse, singlu z jej pripravovaného albumu s názvom Moss. Odhodila pritom zábrany a ukázala sa hore bez.

​Videoklip, ktorý režíroval Brady Corbet, známy z filmov Funny Games U.S.A. či Mysterious Skin, sa začína slabo nasvietenými orgiami v lese. V druhej polovici klipu vidieť, ako sa všetci rozutekali a zanechali samotnú Hawke spútanú a hore bez. Na Youtube je TENTO klip prístupný len používateľom starším ako 18 rokov - nečudo, sú tam aj pomerne jasné scény onanovania, sexu, o nahote nehovoriac. Ako Maya povedala pre Dazed, Bradyho predstava zapadla presne do toho, čo chcela v piesni odhaliť a vyjadriť.

"Pocit, že samota je najhoršia vec, kým si neuvedomíte, že je oveľa lepšia ako zlá spoločnosť; o tom, akí sme slobodní ako deti a potom, keď prechádzame pubertou a kultúra nás drví a namiesto toho, aby sme boli sami sebou, začneme sa snažiť byť ako všetci ostatní," zafilozofovala o citlivých témach, ktoré v nej silno rezonujú táto mladá umelkyňa, ktorá ako by mame z oka vypadla.

Pozrite si Mayu v jej zatiaľ najväčšej úlohe, v seriáli Stranger Things:

"Thérèse je o tajných miestach, ktoré si vytvárame, aby sme tam mohli byť sami sebou, pretože žijeme vo svete, ktorý nám nerozumie," pokračovala mladá herečka a speváčka. Dodala, že pieseň hovorí aj o tom, "ako ťažko musíme bojovať proti vnútorným a vonkajším silám, aby sme milovali sami seba a milovali aj svoje telá". Ktovie, ako sa jej slávni rodičia pozerajú na to, že je ich dcéra taká otvorená aj v intímnych témach.

Maya otvára aj také tabuizované témy ako menštruácia:

Príspevok, ktorý zdieľa Maya Hawke (@maya_hawke)

Ešte v roku 2018 jej otec Ethan Hawke naznačil, že je typom otca, ktorý necháva svoje dievčatá žiť vlastný život. "Medzi mužmi sa traduje, že sa majú báť sexuality svojej dcéry," začal svoju úvahu, ako mu radili vo veku Mayiných šestnástich rokov, aby držal "brokovnicu pri dverách". "Povedal som si: Viete čo, dám Maye povolenie, aby bola svojou vlastnou brokovnicou. A ak sa budem správať tak, že sa bojím jej sexuality, ako sa potom má cítiť ona?" touto otázkou dal jasnú odpoveď, že takouto cestou on nepôjde a dáva jej do rúk ako otec plnú dôveru. Napokon, ani jej mama nebola zbytočne prudérna a jej fotky hore bez z čias, keď mala len 18 rokov obleteli svet.

Uma s Mayou v čase nakrúcania kultovky Kill Bill: