26.4.2024
Toto si Ivana Gottová nedá za klobúk! Spravila rozhodnutie, reakcia Dominiky je drsná!

V pražskej O2 aréne sa tento víkend konečne konali dva veľkolepé koncerty venované spomienke na zosnulého Zlatého slávika Karla Gotta (†80) s názvom Pocta Karlu Gottovi. Vystúpila celá plejáda slávnych českých aj slovenských spevákov, ktorí intrepretovali jeho najväčšie hity. V hľadisku bolo veľa významných hostí, ktorých pozvala vdova Ivana Gottová (46). No jedna z majstrových najbližších medzi nimi chýbala.

​Medzi hosťami sa neobjavila Gottova najstaršia dcéra Dominika Gottová (48). Tú to veľmi nahnevalo, a preto neváhala, aby to svojej macoche vytkla v správe, ktorú mal k dispozícii portál Ahaonline. "Nepozvala si ma na spomienkový koncert na otca! Asi si zabudla, že som jeho dcéra a to mi nikto neodoprie!" odkázala jej ostro.

Ivana sa zrejme nevie preniesť cez nedobré vzťahy s nevlastnou dcérou, ktorá už roky prináša do rodiny škandály, no aktuálne chce navyše zabojovať aj o svoj podiel na dedičstve, ktorého sa ale vzdala ešte v roku 2015. Teraz tvrdí, že bola pod vplyvom silných liekov, ktoré mala predpísané na jej zlý psychický stav a že k tomu bola dotlačená. V dedičskom konaní sa údajne objavili nejaké nejasnosti, a tak stále nie je ukončené. Dominika verí, že by pomocou svojej právničky mohla uspieť. Iste by jej to pomohlo v neľahkej situácii, keď žije v Helsinkách len zo sociálnej podpory, zatiaľ čo Ivanu, jej dve dcéry s Karlom Gottom a čiastočne aj jeho sesternicu čaká bohatá nádielka z milardového majetku po slávnom spevákovi.

Dominika sa tiež pokúša na otcovom mene aspoň čosi zarobiť:

​Dominika sa už dávnejšie odcudzila nielen s Ivanou, ale aj sestrami, čo tiež pripisuje na jej konto. "Nebudem sa vnucovať! Keď budú moje mladšie sestry dospelé, rada by som sa s nimi o všetkom porozprávala. Momentálne sú pod vplyvom Ivany a jej právd," hovorí nahnevaná Dominika a Ivana by to mohla vziať priam ako vyhrážku. "Každý máme v živote problémy. Ja som s nimi zápasila, ty si ma neprávom zavrhla a myslím, že s Tvojim postupom by otec nesúhlasil. Našťastie, nie si moja mama!" drsne jej odkázala.

Príspevok, ktorý zdieľa Karel Gott Agency (@karelgottagency)

Dominika sa teda svojej účasti na koncerte podľa všetkého vzdala, vďaka čomu Ivane iste odľahlo na duši. Pozornosti médií by Dominika iste neušla, čo by mohlo sčasti narušiť dôstojnú atmosféru podujatia, čo bol iste jeden z dôvodov, prečo ju Ivana nepozvala. Zrejme Dominika zostane v Helsinkách a koncert si pozrie až zo záznamu v televízii, kde by ho mali vysielať počas vianočných sviatkov. "Prajem, aby sa spomienkové koncerty na otecka podarili," napriek všetkému odkázala dotknutá Gottova dcéra z Helsínk.