19.4.2024
Zásadná správa pre českého speváka po smrteľnej nehode! Prišli výsledky rozboru krvi!

Kameň zo srdca musel padnúť spevákovi kapely Lunetic Václavovi Jelínkovi (43), ktorý mal nedávno nehodu na diaľnici, keď sa vracal domov do Liberca po skončení šou Leoša Mareša. S Luneticom mali úspech, ale po koncerte sa už ponáhľal domov spolu s manželkou, aby sa pobalil na dovolenku na Ibizu, kam mali letieť na druhý deň ráno. To však ešte netušil k akej tragickej udalosti predtým dôjde. Na diaľnici, v úseku, kde stoja oproti sebe v oboch jej smeroch čerpacie stanice, mu vbehol do cesty chodec, ktorého zachytil. Toho náraz odmrštil do vedľajšieho smeru, kde do neho narazilo ďalšie auto. Následky boli pre chodca ukrajinského pôvodu fatálne.

​Spevák sa ho snažil oživovať, medzitým jeho manželka volala sanitku a komunikovala so záchranármi. Na pomoc prišiel aj vodič z auta, ktoré prechádzalo okolo. Žiaľ, bolo to márne. Keď prišla dopravná polícia, musel sa Jelínek podrobiť dychovej skúške alkoholu a niečo nafúkal. "Vodič, ktorý sa narodil v roku 1978, opakovane nadýchal 0,4 promile. Tomuto mužovi sme odobrali vodičský preukaz. Išlo však o orientačné dychové skúšky, nebudeme nič prejudikovať. Samozrejme, nasledoval krvný test. U vodiča druhého vozidla bola dychová skúška negatívna," uviedla po nehode pre eXtra.cz policajná hovorkyňa.

Pre speváka to všetko bolo, pochopiteľne, veľmi šokujúce. S nikým sa o tom nechcel rozprávať, až na manažéra skupiny. Ráno po nehode odletel na Ibizu, aby sa trochu spamätal a vyčistil si hlavu. Nikomu nebral telefón, no jeho manažér Zdeněk Obhlídal ale potvrdil, že vodičom pri nehode bol Vašek, no pridal aj názor, že nebol na vine. "Podľa mojich informácií bol ten pán údajne opitý a oblečený v čiernom, takže ho vôbec nebolo vidieť. Vašek mal dostatok rozvahy, aby auto strhol na stranu, inak by došlo k čelnej zrážke a je otázne, či by tu dnes bol on a jeho manželka. A niekoľko sto metrov za nimi vo vedľajšom pruhu bolo druhé auto," povedal manažér kapely. Po čase sa objavili v súvislosti s nehodou nové správy. Z toho jedna, tá najdôležitejšia, je pre speváka veľmi dobrá. "Čerstvou informáciou je, že Vaškovi konečne prišli výsledky rozboru krvi a sú negatívne," oznámil s úľavou Obhlídal.

Vašek Jelínek vydal aj niekoľko sólo piesní, tie sa však niesli v inštrumentálnejšej atmosfére ako hity Luneticu. Vypočujte si pieseň s názvom Vincent Van Gogh:

Vašek Jelínek sa už z dovolenky vrátil, ale naďalej verejne nekomunikuje."Vašek si tento zážitok ponesie do konca života, ale aspoň je očistený a bude môcť slobodnejšie dýchať. Budeme pokračovať v koncertoch, ktorých je naplánovaných dosť. Hrali sme už minulý týždeň, aj keď mu na duši nebolo najlepšie, je to profík a nedal na sebe pred fanúšikmi nič poznať, fanúšikovia dostali svoju šou. Niektorí ľudia by však možno mali uvažovať o ospravedlnení, keďže z neho pomaly robili nezodpovedného grázla," konštatoval manažér. Presnejšie informácie o výsledku šetrenia nehody polícia zatiaľ médiám nepodala. "Vydáme komplexnú, ucelenú správu," prisľúbila hovorkyňa stredočeských strážcov zákona Vlasta Suchánková.

Skupina Lunetic vystupuje naďalej v trojčlennej zostave bez rebela Martina Kociána:

Príspevok, ktorý zdieľa Lunetic (@lunetic_official)