Zatiahnuté, dažďové prehánky
28.3.2024
Ewa Farna poriadne prekvapila: Chcela by som byť TAKTO tučná!

Večnou témou žien je ich boj s kilami naviac. No nielenže sa samy nechali "zblbnúť absurdným diktátom, ale dokonca vedia byť kruté v tomto smere aj jedna voči druhej. Nič nemení na tom ani fakt, že mnohým ženám plnšie tvary svedčia a aj samy sú so sebou spokojné. Módne trendy a neustále omieľanie slov o štíhlosti ich presvedčí, že sa majú nad sebou zamyslieť a schudnúť. Tak čoraz častejšie počuť o prípadoch poruchy príjmu potravy. Dotýka sa to aj speváckych či hereckých hviezd a iných celebrít. Vie o tom svoje aj sympatická speváčka Ewa Farna (28). So svojou váhou bojuje dlhé roky.

​V súčasnosti sa ale našťastie presadzuje stále viac trend "body positive", pozitívneho vnímania vlastného tela. Ide to však pomaly a ťažko. To, čo sa už dekády vštepuje do hláv ľudí, nie je jednoduché vymazať. Hlavnou propagátorkou nového trendu sa v našich končinách stala práve Farna. Chce dostať do povedomia žien, nech neriešia zbytočne kilá navyše, strie alebo celulitídu. Trendom je, že všetky tieto "nedostatky" môže mať každý, bez ohľadu na váhu, je to normálny jav a úplne v poriadku. Speváčka na túto tému pravidelne píše na sociálnych sieťach. "Ach, keby tento trend vládol pred niekoľkými rokmi, pravdepodobne by som sa nedočkala lynčovania, ktoré som zažila v priebehu rokov, keď som sa z dievčaťa stala ženou," napísala skromútená speváčka. Svojho času sa posťažovala na sociálnej sieti, aké je nevhodné, keď ju urážajú a kritizujú za jej plné tvary, pre nevhodné oblečenie. Pripadá jej, akoby si podľa nich preto nezaslúžila ani úspech v kariére či partnerskom vzťahu.

Aj keď jej ani pred rokmi nechýbalo sebavedomie, čo dokazovala aj vtipnými komentármi na svoju adresu aj v známej piesni Boky ako skříň, či vážnejšie v novšej piesni Telo, nie je jej to, pochopiteľne, ľahostajné. Hoci sa zdá, že speváčka bola vždy nad vecou, priznáva, že  to veľmi poznačilo jej psychiku. Zrejme pri prezeraní fotiek naďabila Farna na fotografiu z  roku 2014 a zverejnila ju na Instagrame. V tom čase bola ešte slobodná a bezdetná  "Už vtedy sa riešila veľkosť môjho pozadia. Takto vyzerajú tučné dievčatá?" pridala k fotke štíhleho dievčaťa otázku. "Ja by som si priala byť späť v tých časoch a byť takto 'veľká' by mi vôbec neprekážalo. Dosť mi to zamiešalo v hlave, zatriaslo psychikou, začala som to vtedy zaháňať jedlom," prezradila vo svojom príbehu.

Vypočujte si veselú pieseň s názvom Boky ako skříň od Ewy Farnej:

"Takže teraz som sa brutálne pobavila," píše na margo fotky z roku 2014 mama dvoch detí. "Dokonca aj v jednom článku bol vtedy nadpis k riešeniu môjho pozadia. Pozrela som sa na fotku, ktorú som urobila pre rozhovor, pozreli sme sa na ňu s manželom a obaja sme si povedali: 'WOW, do pekla, to je celkom hot'," prezradila Ewa oprávnené pocity. Pri spätnom pohľade ju rozhorčilo, že jej vtedajšia štíhla postava bola prezentovaná ako s nadváhou."Keby som takto vyzerala teraz, tak som veľmi spoko. Vôbec nechápem, ako môže mať niekto tú drzosť hovoriť dievčatám, že takto vyzerajú tučné dievčatá," odsúdila Ewa všetkých, ktorí ju a iné ženy lynčovali či lynčujú. "Som po dvoch deťoch. K takému vraj 'tlstému ja' by som sa pokojne a schuťou vrátila," tvrdí Ewa a iste s ňou mnohí súhlasila.

Ewa sa v príbehu na Instagrame pozastavila nad tým, ako ju v mladom veku verejnosť lynčovala za jej postavu so ženskými krivkami:

Instagram/Ewa Farna