17°
28.3.2024
Bolo mu to treba?! Výsledok spojenia Vojnar - Gottová je poriadny trapas!

Po aktuálnom príchode Dominiky Gottovej (48) do Prahy vyšlo veľmi rýchlo najavo, čo bol hlavný dôvod. V pondelok sa konal krst nového videoklipu k piesni Pro tebe, kde predniesla pár bolestivých viet jej slávnemu zosnulému otcovi. Mala vraj veľkú trému a aj rozmýšľala, či do toho vôbec ísť, lebo si vôbec neverila. Nakoniec to dokázala, ale po premiére tejto sklady je reakcia verejnosti rozpačitá. Tak, či onak, je záujem o tento videoklip veľký, má už veľa zhliadnutí a to je zrejme to najpodstatnejšie.

Poriadnym prekvapením bolo, keď vyšlo najavo, kto je za pomerne detinským textom plným klišé. Bez okolkov sa priznal zrejme ešte stále priateľ Lucky Vondráčkovej, Peter Vojnar (45). Ľudia si hneď začali domýšľať, či náhodou spojenie s Gottovou nie je aj za klebetami o rozchode Petra a Lucie. "Že to schytáme, nás neprekvapilo, pretože sme národ, aký sme, ľudia sú skôr negatívni a každého hneď odsudzujú. Vedeli sme, že to, čo chystáme, bude kontroverzné, a s tým sme do toho tiež išli," vysvetlil Vojnar. Tento donedávna pomerne neznámy moderátor, spevák a herec sa po jeho romantickom vzťahu s Luciou Vondráčkovou (41) dostal na výslnie.

V duete s talianskym spevákom Gabrielom Grillottim (62) predniesla Dominika svoje vyznanie otcovi napísané Vojnarom, ale nepôsobí to presvedčivo a schytala preto aj nemalú kritiku. "Ona je zvyknutá, že sa o nej vždy písalo škaredo, aj keď uznávam, že niekedy to najskôr sama trochu podporila niektorými svojimi výrokmi, ale o nej naozaj nikto nikdy nepovedal nič pozitívne. Myslím, že Dominike to naopak pomohlo. Mohla tak ukázať, že je niečo iné ako večná zúfalkyňa, ale aj obyčajná žena, ktorá je úplne normálna," konštatoval Petr Vojnar a dodal, že on vraj neľutuje, že sa vložil do tohto projektu.

Pieseň od talianskeho speváka Gabriela Grillottiho a Dominiky Gottovej si vyslúžila množstvo kritiky:

Dominika, samozrejme, dostala aj nemalý honorár za jej prednes. Údajne to bolo 70 000 korún a k tomu mala hradené letenky a ubytovanie v Prahe, ako aj kaderníka a vizážistu, čo mohlo byť dokopy napokon až 120 tisíc. Dominika nepovažuje finančnú odmenu v prepočte takmer 3 000, či dokonca až 5 000 eur za neprimeranú. "Môj otec tiež nahrával a spieval za honorár. A usporiadatelia sa o neho starali,"  odpovedala pre Ahaonline,cz celkom odvážne sa porovnávajúc s majstrom Gottom. Grillotti obdivuje Karla Gotta a chce preto pomáhať jeho najstaršej dcére, ktorá žije dosť biedne zo sociálnych dávok v Helsinkách, keďže sa vzdala svojho dedičstva. Má s ňou údajne aj ďalšie plány v rámci jeho obchodu s talianskymi lahôdkami v Prahe. Možno práve tam neskôr Dominika pracovne zakotví.

Autor Dominikinho textu, spevák Petr Vojnar si z kritiky veľkú hlavu nerobí, verí, že sa podujal pre správnu vec:

Príspevok, ktorý zdieľa Petr Vojnar (@petrvojnar)