12°
20.4.2024
Poriadny šok pre Gottovu manželku! TÚTO herečku balil Karel už počas vzťahu s Ivanou!

Nielen známa škandálnica Agáta Hanychová (36) kŕmi svojimi aférkami verejnosť, pridala sa k nej najnovšie aj jej mama Veronika Žilková (60), ktorá k svojmu životnému jubileu vydala svoju autobiografiu. Prezradila v nej všeličo zo svojho života, čo doteraz držala v tajnosti. Nedávno sa v médiách vyjavilo, že v knihe píše aj o svojom tehotenstve s filmovou režisérskou legendou Jiřím Menzelom (†82) a teraz sa objavila aj historka z jedného pikantného stretnutia so speváckou legendou Karlom Gottom (†80)

Vo svojej autobiografickej knihe Deľte dvomi poodhalila Veronika Žilková dvere aj do svojho najtajnejšieho súkromia. "Kniha je o tom, ako je potrebné nehanbiť sa za svoje chyby. Mám 60 rokov, kedy inokedy by mal byť človek úprimný než teraz. Je to veľmi otvorená kniha, za ktorú ma ľudia možno aj odsúdia. Podľa seba viem, že vyhľadávam aj ľudí, ktorí sú omylní. Niekedy tú dokonalosť iba hráme. Nie som jediná, kto v živote urobil chyby, ktoré sa mu vypomstili," uviedla Veronika veľmi úprimne o svojej autobiografii pre Super.cz.

​Po tom, ako sa v médiách objavila historka z knihy Veroniky Žilkovej o jej vzťahu so slávnym režisérom Menzelom aj s doteraz ukrývaným tajomstvom, že s ním čakala dieťa, vyšla najavo aj ďalšia. Tá sa zas týka ďalšej slávnej celebrity, a to rovno Karla Gotta. Ako on, tak ani Menzel už, žiaľ, nie sú medzi živými, a tak to potvrdiť nemôžu. Snáď by si to ale herečka nevymýšľala. V knihe spomína, čo sa jej raz prihodilo pri stretnutí s legendárnym spevákom. Prejavil pritom vraj svoju túžbu po intímnom zblížení, hoci stretnutie sa týkalo akcie pre charitu.

Mnohí fanúšikovia si pamätujú Veroniku Žilkovú ako pojašenú rosničku z obľúbenej humoristickej relácie:

"Karel Gott sa ma snažil zbaliť na charitu. V tom čase začínal chodiť s Ivankou a ja som v tej dobe spoluorganizovala a moderovala plesy vozičkárov, na ktoré bolo veľmi ťažké zohnať sponzorov. A tak sme spolu s Jirkom Hudlerom (hokejistom a bývalým partnerom jej dcéry Agáty - pozn. red.) vymysleli, že budeme dražiť podpísané kravaty slávnych osobností. Mala som kravaty od všetkých hokejistov, športových komentátorov a podobne, ale chýbal mi zlatý klinec. A tým mala byť kravata Karla Gotta," spomína v knihe o stretnutí s Karlom Gottom Veronika Žilková podľa Cnn.iprima.cz"Trochu ma zaliala horúčava. Vošla som, Karel natiahol ruku a za mojim chrbtom sa ozvalo cvak, cvak. Zamkol. Sčervenala som a povedala: 'Majstre, tá kravata tú cenu nemá,'pokračovala ďalej v pikantnej historke.

Veronika sa v roku 2008 vydala po tretíkrát a žije v spokojnom manželstve s bývalým politikom, dnes diplomatom, Martinom Stropnickým:

"Pravdepodobne som ho pobavila, ešte chvíľu ma lákal na šampanské a potom, že musí nájsť etui na kravatu. Najskôr som nevedela, čo to je, ale potom som si odvodila, že to bude krabička. Nakoniec mi tú kravatu podpísal, odovzdal, odomkol dvere a trval na tom, že ma pôjde odprevadiť k autu. Spomínam si, ako sa oprel o auto, za ním svietila Bertramka, a povedal: 'Veronika, možno že nie dnes, ale raz sa kamienok na tom vašom pevnom domácom krbe môže pohnúť, a potom...' Nechal koniec vety takto v troch bodkách a odišiel," ukončila svoj zážitok s dodatkom, že potom vraj v aute začala kričať: "Do kelu, mňa balil Karel Gott!". Hoci k aférke neprišlo, Gott ukázal, že nie je ješitný, jeho kravatu úspešne vydražili a tak prispel na dobrú vec.