11°
19.4.2024
Namiesto Vondráčkovej a Vojnara to povedali jej rodičia! TAKTO berú ich vzťah!

So vzťahom Lucie Vondráčkovej (41) a Petra Vojnara (45) je to ako na hojdačke. Od augusta, keď vyšlo najavo, že sa dali dokopy, sa šíria rôzne fámy. Raz sa špekuluje, či sa už dobreže zakrátko nejdú brať, potom zas, že sa rozišli. Nejaký čas ich nebolo vidieť spolu, ale vzápätí sa objavili na krste kalendárov a prejavovali si vzájomnú náklonnosť aj bozkami. Je ale pravda, že obaja sú povolaním herci, takže nie je pre nich problém zahrať hocičo. Vraj ich spája ich čierny spôsob humoru a možno aj ich vzťah berú len zľahka.

Na galavečere ankety Český slávik sa objavila aj Lucie Vondráčková, ako jedna z možných víťaziek. Napokon došlo u nej, ako aj u jej priaznivcov k sklamaniu, keď skončila až štvrtá v poradí v kategórii ženských interpretiek. Sklamanie u podaktorých vyvolalo aj to, že sa Lucie neobjavila spolu s Petrom Vojnarom, ale po svojom boku mala speváka Raega (33). Rovnako ako ona, aj on bol nominovaný, ale na rozdiel od nej získal v kategórii hip hop a rap ocenenie a skončil tretí. Po dlhom čase tak odišla zo Slávikov obľúbená speváčka bez ocenenia.

Obaja zdôvodnili, prečo prišli na galavečer spolu. "Máme spolu dva duety, tak sme si povedali, že pôjdeme spolu," povedala Lucka pre Super.cz. "Urobili sme aj novú pieseň pre Luckin album, ktorý teraz vyjde, a teším sa, keď si ho ľudia vypočujú, pretože si myslím, že je to jeden z najlepších nových albumov, ktorý vyjde," vyjadril svoje presvedčenie Raego. Petr Vojnar pritom už pred konaním slávnostného ceremoniálu oznámil, že sa ho nezúčastní. "Žiaľ, nejdem, mám predstavenie za Prahou a nestihnem sa vrátiť. Zrušiť sa to už nedá," vysvetlil dôvod moderátor a herec, ktorého spájajú už pár mesiacov s Luciou Vondráčkovou.

Lucie sa ukázala prednedávnom aj v jojkárskom vysielaní:

​Na galavečere sa ale vyskytla dobrá príležitosť zistiť, ako berú vzťah ich dcéry s Vojnarom jej rodičia, ktorí boli tiež prítomní na odovzdávaní cien ankety o Slávikov. "Berieme ho ako kamaráta," odpovedal pre ahaonline.cz stroho speváčkin otec Jiří Vondráček (70), brat slávnej Helenky. Ten ale veľmi nefandil ani jej vzťahu s Tomášom Plekancom. Ktovie, či tak trochu nepridal aj nezhodám vo vzťahu. Ale je tiež možné, že len opisoval realitu, aká panovala medzi manželským párom, keď sa mu Lucka posťažovala na slávneho hokejistu. Vondráček údajne zo zdravotných dôvodov do Kanady za dcérou a zaťom nikdy neletel, no aj jej mama prišla len párkrát.

Po boku Lucky sa na Slávikoch ukázal raper Raego:

Možno kladú Vondráčkovej rodičia priveľké nároky na jej partnera. Vondráčkovi sa svojho času nepáčil ani vzťah jeho sestry Heleny Vondráčkovej s právnikom Martinom Michalom, ktorý je jej manželom od roku 2003. Kvôli nemu sa rozišli súrodenci v zlom a doteraz sa opäť nezblížili. Ale Helena je s Martinom spokojná, napriek bratovmu varovaniu. Lucie možno aj pre predchádzajúce skúsenosti ešte nenašla odvahu, aby Vojnara predstavila náročnému otcovi a mame. Ktovie, ako by ich stretnutie na Slávikoch dopadlo a čo by prítomné médiá s fotoreportérmi zachytili. No možno by práve Lucin tretí vážny vzťah, po Plekancovi a hercovi Michalovi Dlouhým, obstál aj u jej rodičov.