15°
Lesana
5.5.2024
Ukázala prsteň ako hrom! Chystá mladý spevácky pár svadbu?!

Mladá exotická kráska, americká speváčka s kubánsko-mexickými koreňmi, Camila Cabello (24), patrí k mladým speváckym hviezdam na americkom hudobnom trhu, ale svojich fanúškov si našla po celom svete. Už pár rokov tvorí pár s ďalšou mladou speváckou hviezdou, Kanaďanom Shawnom Mendesom (23).  Obaja začali svoju kariéru približne v rovnakom čase a pred dvomi rokmi sa dali dokopy. Pred časom sa síce hovorilo, že sa rozišli, ale zdá sa, že to asi nebude pravda.

Karla Camila Cabello Estrabao, ako znie celé meno sympatickej speváčky, sa dostala do povedomia amerických divákov vďaka účinkovaniu v druhej sérii speváckej súťaže X Factor. Bolo to v roku 2012 a počas súťaže mala šťastie, že ju vybrali do vtedy práve vytvorenej skupiny zo súťažiacich s názvom Fifth Harmony. Následne skupina podpísala zmluvu s vydavateľstvami Syco Music a Epic Records a hviezda bola na svete. Postupne sa ale Camila začala presadzovať čoraz viac ako sólistka a nakoniec sa rozhodla opustiť nadobro skupinu. Oplatilo sa, ako sólistka žne úspechy.

S Mendesom sa zoznámili v roku 2015 pri nahrávaní jeho piesne I Know What You Did Last Summer, ale chodiť spolu začali až v lete 2019, keď aj vydali mega úspešný duet Señorita. Vlani v septembri sa objavili fámy, že sa pár asi rozišiel, ale Cabello ich okamžite utíšila tým, že svojho nápadníka vychválila. O novej piesni Treat You Better na Mendesa napísala ódu na svojom profile na sociálnej sieti. "Shawn, aký je nádherný dar pre svet. Tento album vytvoril do posledného kúska zo svojej duše, svojho ducha a svojej podstaty s tými najčistejšími úmyslami. Láska moja, som taká hrdá na to, aký si, a tak sa teším, že ľudia uvidia a budú počuť tvoje srdce," vyznala sa Camila.

Pozrite si rozhovor, kde Camila priznala, ako je na tom so zásnubami:

Ani Camila vo svojej tvorbe nelení. Je fanúšikovia sa dočkali nového singla s názvom Don't Go Yet, z ktorého doslova srší túžba, aby niekto blízky neodchádzal preč. Singel sa nachádza na jej pripravovanom treťom albume s názvom Familia. Začiatkom tohto týždňa Cabello zverejnila na TikToku video, v ktorom tancuje práve na svoj najnovší singel. V klipe mala na prste prsteň s veľkým, žiariacim kameňom. To hneď vyvolalo medzi jej fanúšikmi dohady, či ju nepožiadal Shawn o ruku. A hneď sa jej na to na sociálnej sieti aj spýtali.

Len prednedávnom vyznala svojmu milému lásku pri príležitosti jeho narodenín:

Príspevok, ktorý zdieľa camila (@camila_cabello)

Na odpoveď si museli počkať do štvrtka na reláciu The Tonight Show. Túto americkú nočnú talk show moderuje hviezdy moderátor Jimmy Fallon a ten neotáľal hneď jej položil otázku na prsteň, ktorý má na ľavej ruke, či je snubný. "Nepožiadal ma o ruku a nie som zasnúbená," odpovedala jednoznačne. "Prisahám, že neviem, na ktorú ruku patrí snubný prsteň, takže niekedy si prsteň dám na prstenník. Teda, vlastne by som bola rada, keby ste ma poučili. Ktorá ruka je zásnubná? Pretože ja to neviem," priznala.

"Je to ľavá ruka," odpovedal Fallon, ale potom sa pre istotu obrátil smerom k publiku s otázkou: "Správne?" Cabello si ho potom doberala. "To ani neviete?", spýtala sa na všeobecné pobavenie publika, že nie je sama, kto v tejto veci tápe. V každom prípade je ale jej odpoveď tak trochu aj sklamaním pre fanúšikov hviezdneho páru, no treba uznať, že obaja sú ešte veľmi mladí a tak im azda treba dopriať ešte čas na taký vážny krok.