21°
Viola
18.5.2024
Strach o slávnu Hanu Zagorovú! Pre následky covidu ruší koncerty!

Priaznivci českej speváckej legendy, 74-ročnej Hany Zagorovej, sa už veľmi tešili na jej plánované koncerty, ktoré boli presunuté z minulého roka pre covid na jarné termíny. Aj tie sa však pre lockdown museli presunúť až na obdobie v rozmedzí augusta až októbra. No správa od speváčky fanúšikov aj do tretice zarmútila.

Hana Zagorová s veľkou ľútosťou oznámila fanúšikom na sociálnej sieti správu, ktorej sa mnohí obávali. Kvôli zdravotným problémom musela zrušiť všetky preložené koncerty a nie je vôbec isté, či sa tento rok, alebo ešte vôbec niekedy uskutočnia. Jej priaznivci majú o ňu a jej život a zdravie obavy, keďže nie je tajomstvom, že Hana trpí dlhé roky vážnou chorobou krvi.

Napriek tomu, že Hanka Zagorová o svoje zdravie veľmi dbá a pravidelne chodí na kontroly k lekárom, nepodarilo sa jej vlani uchrániť od covidu. Koncom leta  sa zrejme nakazila od divákov na svojom narodeninovom koncerte. Spočiatku mala len jemné príznaky choroby, ale neskôr sa rozvinula do veľmi ťažkej podoby. "To, čo prežila Hanka, naozaj nebola zábava. Už len to, že prvý týždeň mala denne štyridsiatky horúčky, bol strašný stav. Nikomu to neprajem,“ prezradil jej manžel, operný spevák Štefan Margita. Musela stráviť nejaký čas v nemocnici a po prepustení sa tam zakrátko pre zlý stav krviniek opäť vrátila.

Vypočujte si pieseň od Hany Zagorovej Já nemám strach:

Po prekonaní zdravotných problémov speváčka varovala verejnosť, aby covid nikto nepodceňoval. "V žiadnom prípade to nie je chrípka. Vo chvíli, keď sú na to naviazané aj iné ochorenia, je to veľmi nepríjemné a v podstate vám to poničí celý organizmus," zverila sa so svojimi skúsenosťami. Na jar tohto roku sa však cítila Hanka už veľmi dobre a spolu s manželom využívali každú možnosť, aby sa poprechádzali na čerstvom vzduchu. Dovtedy boli aj oni zväčša ukrytí kvôli covidu aj počasiu doma, a tak sa tešili, keď mohli bez väčších obáv z neho konečne vyjsť von. Obaja sa pred vírusom poistili už aj očkovaním, a tak sa nebáli ani kontaktu s verejnosťou. Hanka sa už veľmi tešila aj na stretnutie s jej fanúšikmi na plánovaných koncertoch.

Správa o zrušených koncertoch mnohých fanúšikov zarmútila, avšak speváčkino zdravie je prvoradé a pod oznámením sa objavili podporné komentáre so želaním skorého uzdravenia:

Príspevok, ktorý zdieľa Hana Zagorová (@hanazagorova_official)

Nečakaný oznam na sociálnej sieti o zrušení koncertov všetkých veľmi prekvapil. "Moji milí, vzhľadom k môjmu zhoršenému zdravotnému stavu dôsledkom vlaňajšieho prekonania covidu-19 musím rešpektovať odporúčanie lekárov a, žiaľ, zrušiť od 5. augusta do 31. októbra všetky svoje koncerty. Je mi to strašne ľúto," napísala smutnú správu svojim priaznivcom. Ešte minulý mesiac sa zdalo, že je všetko v tom najlepšom poriadku. Spolu s manželom si užívali slnka a vody vo svojej obľúbenej Malage, kde vlastnia dovolenkový apartmán. "Jee, aspoň týždeň v Malage, všetci sa tu vyhrážajú, že bude 43°C , ale zatiaľ to tak nevyzerá a voda to istí. Sme v bazéne sami, takže bez rúšok, a to je super. Veľmi zdravíme a tešíme sa na vás..," pripísala k fotke s jej rozožiareným úsmevom.  Sympatická speváčka zrejme precenila svoje sily a nečakala, že sa jej zdravotný stav natoľko zhorší. Napokon, svedčia o tom aj fotografie z posledných mesiacov, na ktorých spolu s manželom rozdávajú úsmevy a vyzerajú obaja veľmi spokojne. Avšak aj to je dôkaz, aký nevyspytateľný dokáže byť vírus.