16°
26.4.2024
Kruté kopačky! Bývalý člen skupiny Lunetic išiel na dovolenku s novou láskou, ráno po nej nebolo ani stopy!

To, že je bývalý člen hviezdneho českého zoskupenia Lunetic, Martin Kocián (44), poriadne číslo, je fanúšikom skupiny iste dobre známe. Je preto otázne, ako vážne treba brať jeho najnovšiu historku o rozchode s jeho novou známosťou Bárou, najmä s ohľadom na skutočne bizarný dôvod. Vybral sa s ňou stanovať do prírody, aby sa spoznali a užili si spolu romantiku v prírode. Nič však nevyšlo podľa z jeho predstáv.

Ako prezradil Martin Kocián pre portál Život v Česku, vybral sa s novou láskou na romantickú stanovačku. No stalo sa, že po tom, ako sa ráno zobudil, jeho nádejná frajerka už nebola v stane, ba ani nikde v okolí. Keď totiž večer unavený tvrdo zaspal, zobudil sa až ráno a žene menom Bára sa venovať zrejme nestihol.

Už začiatok ich výletu nasvedčoval, že to nebude mať Martin s Bárou ľahké. "V nedeľu neprišla na stanicu, do kempu potom dorazila okolo deviatej večer. Po postavení nášho stanu, na ktorý som čakal, sme opekali špekačky. Šiel som si ako prvý ľahnúť a tvrdo zaspal," zveril sa bývalý člen skupiny Lunetic so svojím zážitkom s novou známosťou spomínanému portálu. Iste musel byť veľmi prekvapený, keď Báru ráno v stane neuvidel. Vybral sa ju hľadať, ale až vďaka kamarátovi pochopil, že jeho priateľka je definitívne preč, a vraj pozná aj dôvod, prečo sa rozhodla od neho tak náhle odísť.

Pozrite si videoklip k hitu Chtěl bych tě líbat od skupiny Lunetic z roku 1998:

Príčinou jej úteku bola celkom trápna skutočnosť, aspoň tak to vyznelo zo slov jeho kamaráta. "Ráno mi povedal, že dôvodom jej náhleho úteku bola moja plynatosť a chrápanie. Tešil som sa na spoločnú dovolenku, ale nakoniec, či skôr na začiatku, sme sa rozišli, bez toho, aby sme si to povedali," posťažoval sa nešťastný Martin. Pokazilo mu to iste náladu a aj zvyšok dovolenky ho už zrejme veľmi nebavil, keďže sa plánovaná romantika sa nekonala. Malo by to byť aj poučenie pre ostatných Rómeov, že niektoré, hoci prirodzené pochody tela, nie sú najmä na začiatku vzťahu žiadúce.

Martin trávi čas s kamarátmi na opekačkách v prírode, jedna z nich sa stala osudnou pre jeho začínajúcu lásku:

Príspevok, ktorý zdieľa Martin Kocián (@maaartin_kocian)

Opečené špekačky pred spánkom a k tomu zrejme aj riadna dávka piva, nie sú práve ľahkou kombináciou pre trávenie. Presvedčil sa o tom pravdepodobne až teraz aj kedysi veľmi populárny spevák a moderátor. Na javisku bol vždy ako doma, ale jeho nezodpovednosť ho pripravila o miesto v skupine. Ostatných členov skupiny Lunetic prešla trpezlivosť, keď po ich pokuse o návrat pred tromi rokmi opäť zlyhal. Všetci sa zhodli na tom, že napriek jeho talentu a kreativite ho medzi sebou už viac nechcú. Nezodpovedná povaha Martina Kociána ich totiž stále nielen veľa síl, ale aj peňazí.

​A tak sa niekdajší člen chlapčenskej skupiny Lunetic teraz živí remeslom. Pódium, obdiv žien aj mužov a sláva mu azda aj chýba, ale môže si za to sám, zrejme je však nepoučiteľný. "Myslím že mu ten záujem ľudí práve spúšťa veci, aby sa bavil, bol uvoľnený. Možno to mu nerobilo dobre. Čo viem, tak pracuje v Prahe, vída sa s dcérou, snaží sa dať zase ten svoj život do poriadku. My sme sa ho snažili podporiť, ale je to na ňom," prezradil na neho pred časom Expresu jeho bývalý kolega Aleš, ktorý momentálne s dvomi členmi skupiny Lunetic vystupuje už len na menších a komornejších akciách či oslavách. Kocián kedysi po drogových a kriminálnych aférach utiekol do Írska, kde sa živil ako čašník. Vrátil sa domov a iste by bol rád, keby si našiel aj fajn priateľku. Tento pokus mu nevyšiel, azda bude ďalší úspešnejší, keď je už aj poučený, že na prvom spoločnom výlete sa nepatrí zalomiť ako prvý.