19.4.2024
Šok pre susedov! Michael Douglas prišiel pozrieť exmilenku Ivanu Gottovú a pomýlil si dom!

Práve na nedožité 82. narodeniny vyšla dlhoočakávaná životopisná kniha Karla Gotta († 80), Má cesta za štěstím. Vdova Ivana Gottová (45) sa spolu s tímom podieľala na jej dokončení, keďže majster, žiaľ, od života už tú možnosť nedostal a 1. októbra 2019 podľahol rakovine. Iste by mu ale spravilo výsledné dielo radosť, veľkolepá publikácia pritom obsahuje aj niektoré vtipné či pikantné informácie.

Ivana Gottová aktuálne žije naplno propagáciou knihy a nezanedbáva marketing v žiadnom smere. Dobre vie, že najlepšie je hodiť fanúšikom "udičku" v podobe pár zaujímavých úryvkov z knihy. A tak sa aktuálne dostal von milý príbeh, ako sa stretol slávny český Zlatý slávik s ešte slávnejšou svetovou hereckou hviezdou Michaelom Douglasom (76). V roku 2014 nakrúcal v Prahe film V utajení a Gott nevynechal príležitosť, aby sa s ním osobne zoznámil.

Iste všeličo o údajnom dvojročnom vzťahu s Douglasom porozprávala Karlovi jeho manželka Ivana ešte na začiatku ich vzťahu. Musela ho zrejme veľmi vychváliť, keď sa potom jeden čas začal majster dokonca česať ako hollywoodska hviezda. Príhoda s osobným stretnutím dvoch hviezd, prominentných lások Ivany Gottovej, a aj návšteva Douglasa vo vile na Bertramke je doplnená aj fotografickými dôkazmi.

Karlovi držali v boji s chorobou palce milióny fanúšikov:

​V čase, keď sa Karel Gott stretol s bývalým milencom Ivany, na neho už žiarliť nemusel. Douglas bol už dávno ženatý so Zetou-Jones, s ktorou má dve deti, rovnako ako Gott s Ivanou. No historka stretnutia Michaela s Karlom mala aj celkom vtipnú zápletku. "Prišiel k nám na obed, poplietol si dom a zazvonil vedľa. Susedia vyšli von a nestačili sa diviť," spomínal v knihe majster na moment, keď k nim na Betramku zavítala slávna hviezda. Veľmi si vraj spolu rozumeli. "Je to zaujímavý človek, navštívil som ho pri nakrúcaní a potom sme sa zišli ešte dvakrát a vždy sme si mali čo povedať," vysvetlil majster s tým, že ich zoznámila Ivana. Zrejme ani ona si nenechala ujsť príležitosť stretnúť sa s Michaelom po rokoch a pochváliť sa slávnym manželom a deťmi. "Som veľmi rada, že sa spoznali," zverila sa vtedy Blesku a poskytla aj nejaké fotografie, na ktorých boli hviezdy spolu. Tie, kde je vyfotená s hercom aj ona s deťmi, sú zverejnené až teraz, v autobiografii zosnulého majstra spevu.

​Žiaľ, nielen partnerka Ivana a podobné názory na svet spájali týchto dvoch velikánov. Po krátkom čase od ich stretnutia postihla rovnaká ťažká diagnóza ako mal predtým Douglas, aj Gotta. "V dobe, keď ta strašná chvíľa prišla, mi Michael nahral veľmi láskavé a útešné prianie," prezradil Zlatý slávik o podpore herca v Karlovom boji proti rakovine. Hollywoodskej hviezde sa podarilo z choroby vyzdravieť, čo, žiaľ, staršiemu Gottovi napokon nebolo osudom dopriate.