24.4.2024
Lucie Bílá na derniére slávneho muzikálu! FACKA bývalému, vyznanie súčasnému!

Úspešné muzikálové predstavenie Carmen, kde vystupovala v hlavnej úlohe Lucie Bílá (55), malo derniéru uplynulú stredu. Predstaviteľka Carmen sa pred rokmi tesne pred premiérou rozišla s vtedajším manželom Václavom "Noidom" Bártom, ale napriek tomu nemala problém s ním odohrať nielen premiéru, ale ani ďalšie mnohé predstavenia počas dlhých 13 rokov. Carmen navyše priniesla Lucii do života jedno osudové stretnutie.

Vďaka mimoriadne úspešnému predstaveniu na motívy slávnej opery Georgesa Bizeta, prišla do života speváčky Lucky Bílej zrejme životná láska. Muzikál Carmen totiž chcela veľmi vidieť mama Radka Filipiho (38), a ten jej robil, ako dobrý syn, v ten večer garde. Spomienka na muzikál znie skutočne ako výrazne osudová záležitosť. Jedného muža na začiatku predstavenia stratila, iný po čase zas prišiel, píše portál Blesk.cz.

Zrejme má osud Luciu Bílú veľmi rád, keď jej doprial toľko zaujímavých životných príležitostí. Ona sa ich vždy dokázala s jej typickou dravosťou chopiť a neprepásla snáď žiadnu ponúkanú príležitosť. A to iste bolo tým hlavným kľúčom k jej úspechu. Terajšieho partnera Radka si vybrala vraj náhodou ako "ochrancu" hneď po obnovenej premiére Carmen pred šiestimi rokmi. Rýchlo si dokázala nájsť zámienku na kontakt s ním počas party po predstavení. "Prvýkrát sme sa videli na večierku po obnovenej premiére Carmen. Pamätám si, ako bol najväčší v miestnosti a ja som sa pred niekým potrebovala schovať, tak som šla k nemu," takýmto spôsobom vysvetlila Lucie, ako sa zoznámila s Radkom. On jej vraj do ruky vtlačil vizitku a rok sa trpezlivo pokúšal o stretnutie.

Lucie sa v istom momente chcela s Radkom rozísť, na chvíľu sa to "podarilo", našťastie si to rozmyslela:

​Samozrejme, na derniére Carmen nechýbal tento v súčasnosti už stabilný partner speváckej hviezdy. Na znak obdivu a lásky venoval Lucke obrovskú kyticu ruží a pridal k nej aj horúce bozky. Aj k nemu bol osud v tomto prípade štedrý. Lucie mu dopraje rozvoj v jeho záľube fitness, kde v disciplíne bench-press získal aj titul Majstra sveta. Bez podpory svojej lásky by to asi dokázal ťažko. Recipročne je však ochotný pre speváčku robiť road manažéra, ochrancu, no predovšetkým je milujúci a oddaný partner. O tom nepochybuje ani populárna speváčka, ktorá veľmi oceňuje jeho trpezlivosť a rozvahu. Tie jej ako baranovi občas chýbali. "Keď som pred 13 rokmi hrala prvýkrát Carmen, bola som nešťastná... Sama, bez lásky a so strachom, čo bude ďalej. Keby som vedela, čo viem teraz. Včera som hrala na derniére naposledy a to zamilovaná, milovaná a šťastná...", neváhala sa Lucie zveriť s pocitmi na sociálnej sieti.

Príspevok, ktorý zdieľa Lucie Bílá (@luciebila)

Hudobné divadlo Karlín v pražských Letňanoch, kde sa počas 13 rokov konali všetky predstavenia Carmen, uskutočnilo teraz aj derniéru. "Rozlúčenie bolo krásne a dojemné. Trinásť rokov je dlhá doba. V najlepšom treba prestať. Carmen je po Johanke z Arcu moja srdcová záležitosť. Bolo krásne ju hrať, krásne ju spievať. A to, že mi bola písaná na telo, bolo poznať v každej pesničke," vyznala sa speváčka pre Super.cz. V záverečnom poďakovaní uviedla dojemné slová. "Svojej drahej Carmen ďakujem za lásku, ktorú mi priviedla do života, hudobnému divadlu Karlín za príležitosť, svojim báječným kolegom za spoločnú jazdu, všetkým divákom a fanúšikom za priazeň a tebe, Ráďo, ďakujem, že si, pretože ako Carmen, ani ja bez lásky žiť nemôžem," dojímavo poďakovala všetkým z celého srdca. Carmen bola zjavne pre Lucku Bílou osudová rola, mrzieť ju navyše môže aj to, že skončilo pravidelne fackanie jej exmanžela Noida, ktoré bolo súčasťou predstavenia. Ktovie, koľkokrát mu vylepila skutočné zaucho, no pravdou je aj to, že si zachovali kamarátsky vzťah, snáď teda facky už oželie.