26.4.2024
Napokon nie exmanžel, ale úplne iný fešák?! Angelina sa vybrala na večeru s hviezdnym spevákom!

O Angeline Jolie (46) sa v poslednom čase hovorí na verejnosti v súvislosti s jej návštevami prvého exmanžela Jonnyho Lee Millera (48) v jeho byte New Yorku. Herečku inak s mužmi nebýva veľmi vidno, od dramatického rozvodu s Bradom Pittom je zrejme veľmi opatrná. No teraz si vyšla celkom neskrývane na večeru s aktuálne veľmi populárnym spevákom afroamerického pôvodu.

Angelina Jolie sa vybrala prednedávnom na pár dní spolu s deťmi do New Yorku, aby spoločne oslávili jej narodeniny a pozreli si spolu mesto, ktoré nikdy nespí. Neopomenula pritom ani stretnutie s exmanželom Johnnym u neho v byte, s ktorým má aj napriek rozvodu dlhoročný dobrý priateľský vzťah. Teraz ich však začali médiá upodozrievať, že sa dali opäť dokopy - návštev totiž bolo akosi priveľa. Nič sa však zatiaľ nepotvrdilo a Jolie je však už naspäť v Los Angeles. Tam sa nečakane objavila v luxusnej reštaurácii s oceňovaným R'n'B spevákom, vystupujúcim pod pseudonymom The Weeknd (31).

Tento ambiciózny mladý muž vlastným menom Abel Makkonen Tesfaye sa narodil v Kanade rodičom, ktorí tam emigrovali z Etiópie. Do pozornosti hľadačov talentov sa dostal v decembri 2010 niekoľkými piesňami na Youtube ako ich interpret a autor, neskôr vydal niekoľko úspešných albumov a aktuálne mieri opakovane na špicu hitparád. Preslávil sa aj v USA, kde vraj chce preraziť aj v Hollywoode, kam sa presťahoval. Veľmi ho rozladilo, že nebol nominovaný za svoj album After Hours na Grammy 2021. Na sociálnej sieti kritizoval The Recording Academy a sťažoval sa na korupciu. V januári vyhlásil, že jeho predchádzajúce tri ceny Grammy nemajú už pre neho nijakú hodnotu. Svoju ďalšiu cestu k sláve a oceneniam vidí zrejme vo filmovom priemysle. A uznávaná herečka Angelina Jolie by mu mohla k tomu dopomôcť.

Toto je Weekndov najväčší hit, ktorý bude zrejme len ťažko prekonávať:

Do vyhlásenej talianskej reštaurácie Giorgio Baldi podľa serveru Page Six prišli obaja na večeru a zdržali sa tam v družnej debate niekoľko hodín. Možno mladému nádejnému hercovi dávala skúsená herečka cenné rady ako preraziť v hollywoodskej filmovej branži. Po zaplatení odišiel každý zvlášť na svojom aute. Na sociálnych sieťach vyvstala ale debata, či sa neskôr obaja opäť nestretli bez dosahu zvedavých očí verejnosti a médií. "Ani jeden sa tú večeru nepokúšal zatajiť," prezradil zdroj z ich okolia serveru Page Six. "Weeknd sa v tejto chvíli sústredí na svoju kariéru. Pre HBO nakrúca nový seriál, v ktorom si aj zahrá," doplnil informáciu zrejme dobre informovaný zdroj. Spájanie populárneho speváka so slávnou hollywoodskou divou iste záujmu o neho len prospeje.

The Weeknd chce jednoducho viac:

Príspevok, ktorý zdieľa The Weeknd (@theweeknd)

Zdá sa, že na pozornosť verejnosti a popularitu si Tesfaye potrpí, aj keď je vraj inak plachý. Rád sa ukazuje so známymi celebritami. Aj v rámci svojich partnerských vzťahov si vyberal medzi slávnymi menami. V roku 2015 začal randiť s modelkou Bellou Hadid, ktorá si neskôr zahrala vo videoklipe k jeho piesni In the Night. Objavili sa spolu ako pár aj začiatkom roku 2016 na Grammy Awards, koncom toho roku však ohlásili svoj rozchod. Hneď na to v januári 2017 sa dal Weeknd dokopy s herečkou Selenou Gomez a vzápätí spolu začali bývať v Greenwich Village v New Yorku. Ani tento vzťah mu nevyšiel a po pár mesiacoch sa pár rozišli. Od mája 2018 sa stretával až do opätovného rozchodu v auguste 2019 opäť s Hadid, ale v kontakte boli ešte aj o deväť mesiacov neskôr.

​Medzi svojich priateľov radí Tesfaye aj Kanyeho Westa, je aj tvárou jeho odevnej značky. Ďalším jeho slávnym priateľom je Wizz Khalifa a Drake ho dokonca má až ako brata. Je teda skôr pravdepodobné, že vzťah s Angelinou má priateľský "biznis" charakter, akoby malo ísť o lásku. Predsa len, Jolie má o 10 rokov viac, hoci vyzerá stále výborne. Ale ktovie, či si ešte niekto trúfne ísť s ňou do vzťahu, keď je zrejmé, že dokáže byť voči ex aje veľmi tvrdá.