15°
26.4.2024
Božská Helenka ide opäť do toho! TOTO ju aj po sedemdesiatkde drží v skvelej kondícii!

Niet pochýb, že populárna česká speváčka Helena Vondráčková (73) vyzerá na svoj vek skutočne skvelo. Na českej a slovenskej hudobnej scéne pôsobí už od 60. rokov minulého storočia bez prestávky až doteraz. Získala mnoho ocenení, ale zaslúžený odpočinok na dôchodku si ešte nedopraje. Prečo aj, keď energie má stále dostatok a pôsobí takmer rovnako sviežo ako pred rokmi.

Ako prezradila speváčka Helena Vondráčková, oddych nie jej obľúbená aktivita, avšak kvôli pandémii Covid-19 si predsa len neželanú pauzu musela dopriať, píše portál Život v Česku. Teraz, po viac ako roku svoju koncertnú aktivitu opäť rozbieha a ako sa nechal počuť jej manažér a manžel v jednom, ide hlavne o to, začať znovu žiť.

Ani u Heleny Vondráčkovej, ako sama priznáva, jej vzhľad nie je celkom zadarmo. Samozrejme, že sa stará vzorne o svoju pokožku a používa tie najkvalitnejšie prostriedky na udržanie jej mladistvého vzhľadu. Šepká sa, že tiež absolvovala aj zopár plastík, ale veľmi o nich nerozpráva, poprieť nemôže na prvý pohľad jedine silikonové prsia. To, čo ale rozhodne nezanedbáva, je udržiavanie jej štíhlej, vypracovanej postavy. Na pódiu sa neustále pohybuje, čo by bez dobrej kondície ako sedemdesiatnička už zrejme nedokázala zvládať. Je vidieť, že sa dá vek oklamať, treba mať ale pevnú vôľu. Tú speváčka rozhodne má, už od mladosti svoje telo udržiava v dobrej forme.

Helena Vondráčková sa so svojím receptom proti jarnej únave zverila aj redaktorke JOJkárskeho Topstaru:

​Nečudo, že speváčku pre jej mladistvý vzhľad mnohé ženy obdivujú, niektoré aj závidia, všetky by sa ale určite chceli dozvedieť tajomstvo jej úspechu. "Nepoznám, ako sa hovorí, čo je dlho sedieť," prezradila s úsmevom na tvári obdivovaná speváčka hneď na začiatku odpovede. "Som stále v pohybe a každé ráno cvičím. Niečo z jogy, potom spinálne cviky, dám si drepy a celkovo precvičujem celé telo, čo mi zaberie tak hodinu, ale nikdy nevynechávam," dodala o niečo obšírnejšie, o aký druh pohybu u nej ide. Nerobí teda podľa jej slov žiadne zázraky, iba to, čo je všeobecne známe ako najlepší spôsob na získanie a udržiavanie peknej, pevnej a pružnej postavy. Hodinovú "tortúru" denne však už nie je ochotná každá žena podstúpiť, najmä nie v podobnom veku pravidelnosťou, no bez toho to ale zrejme ťažko pôjde.

Helena Vondráčková vyzerá na svojej naozaj výborne, avšak nie je za tým len dobrá genetika, ale aj poriadna makačka:

Väčšina žien dodržiava popri cvičení aj prísny režim v stravovaní, spojený s obmedzeným prísunom jedla a jeho zdravšou podobou. V tomto smere nie je vraj Helena na seba až taká prísna. "Pravidelne jem, ale jem všetko. Len sa neprejedám a jedlo si dávam ľahšie. U mňa hrá dôležitú rolu v strave to, že musí byť odľahčená a potom to ide všetko  samé," vysvetlila ďalšie tajomstvo jej peknej postavy. Ako pre každého, je aj pre ňu iste najdôležitejšie zdravie, bez toho by už spievať nemohla. Prebiehajúca epidémia poznamenala aj ju. Obávala sa o seba, a preto prijala vládne obmedzenia s pochopením. "Keď vidím ako sa ľudia správajú, tak máme strach, že sa všetko opäť zavrie. Je vidieť, že mnoho ľuí nerešpektuje opatrenia, takže obavy z toho, že by došlo k ďalšej vlne epidémie a tým sa všetko uzavrelo, máme," vyslovil aj za speváčku názor jej manažer a manžel Martin Michal. Teraz sa ale sústredia na to, čo ich čaká najbližšie týždne, a to iste bude "na plné pecky", ako sú fanúšikovia Helenky zvyknutí.