Zatiahnuté, dážď
24.4.2024
Trpí Britney demenciou?! Tvrdí to jej otec, to mu ale nebránilo chcieť od nej TOTO!

V televíznom filme o smutnom osude jednej z najväčších popových hviezd z obdobia prelomu milénií, 39-ročnej Britney Spears, vyšla najavo šokujúca skutočnosť. Jej otec Jamie (68) podľa dostupných dokumentov tvrdil, že jeho dcéra trpí demenciou. Fanúšikovia tým poriadne rozzúril.

Britney Spears má smutný osud asi ako máloktorá novodobá hviezda. Od malička ju rodičia tlačili pred kameru, kde ešte ako dieťa zažiarila v Mickeyho Clube spolu s Justinom Timberlakeom, Christinou Aguilerou či Ryanom Goslingom. Zlom prišiel v roku 1998, keď MTV odpremiérovala jej pesničku Baby One More Time nasledovanú hitom Oops, I did it again. Zvečera do rána sa stala megahviezdou a jej budúcnosť sa zdala byť jasne daná - bude kráľovná popu a všetko bude dokonalé. Ani náhodou to ale dokonalé nebolo.

Prelom rokov 2006 a 2007 sa niesol v duchu viacerých boľavých rán, až sa rozhodla ísť po týždňoch v alkoholovom opojení na liečenie. Nevydržala tam ani 24 hodín a zamierila do kaderníctva, kde ju kaderníčka odmietla ostrihať dohola. Spravila to teda samotná Britney. Od toho momentu bola paparazzmi prenasledovaná ešte viac a celý rok sa niesol v znamení škandálov, čo malo za následok, že jej odobrali deti, vtedy len 1- a 2-ročných chlapcov, a zverili ich do opatery ich otcovi, tanečníkovi Kevinovi Federlinovi, s ktorým sa Britney na jeseň 2006 rozviedla.

Hnutie Free Britney počuť čoraz viac:

​Následne vstúpil do hry speváčkin otec a podarilo sa mu v roku 2008 zbaviť dcéru svojprávnosti a získať nad ňou plnú moc. A to trvá dodnes. Aktuálne ale vyšlo najavo, že si pomohol aj nie úplne čistými praktikami, keď v žiadosti označil aj políčko, že Britney trpí demenciou, píše portál The Sun. Fanúšikov toto odhalenie pobúrilo a svorne tvrdia, že je nad slnko jasnejšie, že žiadnou demenciou ich milovaná speváčka netrpí. "Neexistuje, aby išiel pacient s demenciou na svetové turné, vystupoval fixne vo Vegas, naučil sa 27 choreografií," pripomenul jeden z nich, pričom ďalší dodali, že bola ešte aj v porote talentovej súťaže v čase, keď už bola nesvojprávna.

Britney pridáva čoraz častejšie fotky s odkazom, ako to chápu jej priaznivci:

Príspevok, ktorý zdieľa Britney Spears (@britneyspears)

Novinár Mobeen Azhar tvrdí, že sú len dve možnosti. "Buď Britney trpí demenciou, ale nie som doktor, no ak je to ten prípad, svet si toho nie je vedomý. Druhá možnosť je ale krutejšia. Môže ísť o prípad, že netrpí demenciou, ale jej opatrovnícky tím tvrdil, že áno, lebo chcú, aby opatrovníctvo trvalo naďalej. A to je fakt desivé," vyjadril sa Azhar na účet potenciálne podvodného a krutého zámeru. Tvrdenie o zlom mentálnom stave je podľa aktivistky hnutia Osloboďte Britney najistejšie, ak chcú mať naďalej prístup k speváčkiným zarobeným miliónom, pričom napríklad len právnik, ktorý tvrdí, že Britney je na tom mentálne ako "pacient v kóme" dostáva z jej peňazí už roky každý mesiac takmer 30 tisíc dolárov.

​V každom prípade, synovia Britney majú už 14 a 15 rokov a vyrastajú v podstate celý život bez mamy, pričom je tu istá pravdepodobnosť, že na osobnú slobodu speváčky sa siahlo neoprávnene. Na jej strane je už ale drvivá väčšina verejnosti, vrátane mnohých celebrít a dokonca aj jej exmanžela, či jej matky, ktorá sa medzičasom s Jamiem Spearsom rozviedla. Tento rok má byť rozhodujúci. Britney bojuje o svoju slobodu, 23. júna má osobne vystúpiť na súde.