25.4.2024
Veľké klamstvo Hegerovej?! O TEJTO svojej životnej tragédii vraj nehovorila pravdu!

Nedávno zosnulá nekorunovaná kráľovná šansónu Hana Hegerová (†89) si získala pesničkami s dojemnými, ale aj vtipnými textami srdcia mnohých ľudí. Veľká časť verejnosti obdivovala aj samotnú speváčku s obrovskou charizmou. Aj jej príbehy o neľahkom živote nejedného z jej priaznivcov veľmi zaujali a dojali, vrátane toho o nenaplnenom vzťahu s jej najväčšou životnou láskou, Jánom Roháčom.

Hana Hegerová prežila naplnený život. Žiaľ, rovnako, ako bol plný úspechu a radosti, naplnil ho aj smútok a osobné tragédie. Jedna z nich sa týkala aj straty nenarodeného dieťatka, ktoré čakala s tragicky zosnulým Jánom Roháčom. Po úmrtí speváčky sa tieto jej príbehy začali opäť spomínať. To sa ale nepáči jeho dcére, Kateřine Kergalovej (51). Tvrdí, že Hana Hegerová klamala, žiadne dieťa s jej otcom nečakala, píše portál Blesk.cz.

Aj keď sa hovorí, že o mŕtvych len v dobrom, dcéra jána Roháča (†48), Kateřina, na to zrejme veľmi nedbá. Rozhodla sa, že je najvyšší čas oznámiť svetu skutočnosť o Hegerovej potrate. "Nie je to pravda. Nikdy s ním žiadne dieťa nečakala, preto o neho nemohla prísť," tvrdí rozhorčená Kergalová. "Myslím, že chcela zapôsobiť, túžila po tom, aby ju ľudia ľutovali," dodala na vysvetlenie, prečo by mala mať Hegerová dôvod tak klamať. Kateřina necíti žiadne previnenie preto, že známa šansoniérka len nedávno zomrela a nemôže obhájiť svoje tvrdenie. "Ona tiež o otcovi hovorila, keď bol po smrti a nemohol sa brániť. Chcem to uviesť na pravú mieru. A tiež to, že sa nerozišli kvôli mame. Medzi ňou a Hanou Hegerovou mal otecko iné ženy," zdôvodnila svoje rozhodnutie.

​Kateřina Kergalová je pochopiteľne veľmi citlivá na to, čo sa zverejňuje v súvislosti s jej otcom, ktorý zrejme ešte stále žije v jej srdci, aj keď už dávno nie je fyzicky na tomto svete. Uctieva si jeho pamiatku, bol a je pre ňu veľkým vzorom. Aj profesiu si zvolila v takej oblasti a špecializácii, v akej sa otecko pohyboval, je asistentkou réžie Je možno zaujímavé, že aj potomok zosnulého syna Hany Hegerovej, jej vnuk Matouš Heger (40), sa pohybuje taktiež v tejto oblasti, ale vo filmovej tvorbe, kde pôsobí ako producent. O svoju babičku sa osobne veľmi staral, vo všetkom ju aj zastupoval. Jej smrť ho veľmi zasiahla, na starosť si zobral aj pohreb populárnej speváčky. Ktovie ako sa cíti po obvinení Roháčovej dcéry on, ale oficiálne reagovať asi nebude.

​Pre Hanu Hegerovú bol Ján Roháč veľkou láskou. "Našla som skvelého partnera. Bol pre mňa ideálom. Nikdy sme sa spolu nenudili. Mali sme spoločné záujmy, hudbu, film, divadlo," spomínala po jeho úmrtí. Nečudo, herci, speváci aj ostatní, s ktorými pracoval, ho miloval. Vo vzťahoch mal ale túlavé topánky, jeho časté nevery Hegerovú psychicky vyčerpávali, nemala už dosť síl zotrvávať s ním a vzťah ukončili. "Musela som sa naučiť žiť sama," konštatovala. V skutočnosti mala neskôr vzťahov viac, ale ako tvrdila, boli to len priatelia, aj keď ten so skladateľom Petrom Hapkom (†70), autorom jej slávnej piesne Levandulová, vyzeral vážnejšie. "Uzavreli sme hudobné manželstvo," vtipne poznamenal na margo dohád. Po jeho úmrtí speváčku postihol infarkt, po ňom už nikdy nebola celkom zdravá.