Tri mŕtvice a infarkt! Mladej speváčky sa po predávkovaní dotkla smrť, posledné minúty života!

18.02.2021 22:00 Topstar.sk Hudba

Sláva a úspech zdanlivo vyzerajú ako životná výhra, avšak pre niekoho sú aj prekliatím. V šoubiznise je množstvo príkladov talentovaných ľudí, ktorí za úspech zaplatili tú najvačšiu daň, či už svoje zdravie a v tých najtragickejších prípadoch aj život. Iba s veľkým šťastím sa podarilo podobný osud zvrátiť lekárom a azda aj anjelom strážnym v prípade známej americkej speváčky, ktorá sa takmer zapísala do neslávne známeho klubu 27.

Americká popová speváčka Demi Lovato už onedlho predstaví svoj vlastný dokumentárny film s názvom Demi Lovato: Dancing With The Devil, teda Tancovanie s diablom, v ktorom poodhalí mnohé, často temné zákutia jej života na výslní. Práve v ňom sa diváci dozvedia šokujúce skutočnosti o jej hrozivom predávkovaní sa drogami z roku 2018, ktoré ju takmer stálo život.

Demi sa v dokumente, ktorý bude mať premiéru už 23. marca 2021, zdôverila fanúšikom s hrozivými detailmi, ktoré jej osudné drogové extempore sprevádzali. Aj keď to nebolo po prvýkrát, čo to úspešná herečka a speváčka s drogami a alkoholom prehnala, ešte nikdy sa podľa svojich slov neocitla tak blízko smrti. V dôsledku predávkovania jej telo totiž prekonala stavy, ktoré jej mali podľa jej vlastných slov poškodiť mozog už natrvalo.

Pozrite si sugestívnu upútavku na nový film o živote Demi:

"Prekročila som hranicu, za ktorú som nikdy predtým nešla. Prekonala som tri mŕtvice a infarkt, lekári si mysleli, že budem žiť tak nanajvýš ďalších desať minút," šokuje speváčka v traileri k očakávanému dokumentárnemu filmu. Jej život v žiare reflektorov totiž nebol prechádzka ružovou záhradou aj vzhľadom na prísne požiadavky na výzor a neustálu kritiku verejnosti kvôli pár kilám navyše. Napriek tomu, že sa Demi môže pochváliť peknou ženskou figúrou, ona svoje telo nedokázala prijať a depresie utápala v drogách a alkohole, na ktorých sa stala už v mladom veku závislá.

Demi sa rozhodlla viac netrápiť vecami, ktoré nezmení, robí to, čo ju baví a svoje telo si váži viac, než kedykoľvek predtým:

Príspevok, ktorý zdieľa Demi Lovato (@ddlovato)

Traileru k dokumentu nechýba ani poriadna dávka napätia a dramatičnosti, keďže v ňom padne aj otázka, aký je dnes vzťah Demi k jej niekdajším démonom. Namiesto odpovede sa však napätí diváci dočkali dlhého uhrančivého pohľadu do kamery, ktorý skrýval neistú odpoveď. A tak si musia fanúšikovia na odpoveď počkať ešte pár týždňov. Isté však je už teraz, že o šokujúce príbehy a odhalenia zo života mladej speváčky nebude núdza.

Zdroj: news.sky/youtube/topstar.sk

09:45 Súdna sieň
10:55 Policajti v akcii