20.4.2024
Tehotná speváčka priznáva: Nedokážem mať sex!

Populárna speváčka megahitu All about that Bass je v radostnom očakávaní a so svojím manželom sa už každú chvíľu stanú po prvýkrát rodičmi. S fanúšikmi sa delí o mnohé detaily tehotenstva prostredníctvom sociálnej siete a tak mnohí vedia, že jej splnený sen je poznačený tehotenskou cukrovkou či výkyvmi nálad. Netrpezlivo už preto všetci rátajú posledné týždne do oficiálneho termínu pôrodu.

Speváčka Meghan Trainor (27) zverejnila na sociálnej sietí sériu vkusných tehotenských fotografií, za ktoré si vyslúžila obdiv. Zo speváčky priam sála šťastie a bruško jej nesmierne pristane. No aj ona sa počas dlhých mesiacov gravidity potrápila a pre magazín Today dokonca odhalila celkom intímne tajomstvo.

​Speváčka, ktorá ešte v roku 2014 s vtipom a noblesou spievala o svojich ženských krivkách v hite All about that Bass sa stane už vo februári po prvýkrát mamou a aj vo finálnej fáze tehotenstva vyzerá výborne. So svojím manželom Darylom tvoria pár už od roku 2016 a uplynulé vianočné sviatky oslávili druhé výročie ich sobáša. Dvojica je nesmierne zaľúbená a budúci otecko vyznáva lásku a sype komplimenty na adresu svojej vyvolenej na každom kroku. A to aj napriek tomu, že sa Meghan nedávno priznala k istej veľmi intímnej skutočnosti z ich partnerského života.

Meghan ešte pred piatimi rokmi spievala v piesni o imaginárnom budúcom manželovi, dnes je vydatá žena a na ceste je jej prvé dieťaťtko:

"Nie som schopná mať sex, keď si uvedomím, že je medzi nami náš syn. Síce všetky tehotenské appky a zdroje hovoria o tom, že je to skvelý pocit, ale jediné na čo vtedy dokážem myslieť je to, že je v mojom bruchu malý chlapček," vyjadrila sa v rozhovore pre spomínaný magazín ešte v siedmom mesiaci tehotenstva. Speváčka je momentálne v 36. týždni tehotenstva a to znamená, že sa bábätko môže už každú chvíľku vypýtať na svet. No speváčka mu predsa len ešte dopraje chvíľku pohodlia v jej brušku. "Ležím na gauči hore nohami celý deň. Okrem toho sa máme skvele a sme pripravení stretnúť toto naše bábo!" napísala k fotografii v zelenom priesvitnom rúchu a kvetinovom venci na hlave.

Meghan materstvo veľmi pristane, svedčia o tom aj vkusné fotky, ktoré si nechala na pamiatku zhotoviť:

Príspevok, ktorý zdieľa Meghan Trainor (@meghan_trainor)

Speváčku počas tehotenstva potrápila cukrovka, ktorá v prípade zanedbania liečby môže ohroziť nielen orgány mamičky, ale aj zdravie nenarodeného dieťaťa. Neskôr dokonca odhalila, že má k tejto diagnóze predispozície, keďže jej mama Kelli taktiež trpela tehotenskou cukrovkou. A tak sa 26-ročná speváčka naučila kontrolovať cukry, počítať kalórie a vylúčila z jedálnička jej milované zemiakové lupienky.

Meghan však aj na tejto skúsenosti našla niečo pozitívne a tvrdí, že konečne pochopila, ako dôležitá je kvalitná a zdravá strava pre ľudské telo. "Našla som si trénera a prestala som jesť nezmysly," povedala rozhodne. Navyše, má podľa vlastných slov aj v manželovi obrovskú oporu. Daryla Sabaru môžu diváci poznať z akčnej komédie Spy Kids určenej pre deti aj dospelých, kde si zahral detského agenta Juniho.