20°
Galina
3.5.2024
Objavila v sebe skrytý talent?! Ewa Farna si prekrásne prerobila izbu!

Nie je nič neobvyklé, že umelci v sebe neukrývajú len jediný talent. Speváci neraz maľujú, herci spievajú, tanečníci hrajú na hudobné nástroje a tak dokola. Poľsko-česká speváčka Ewa Farna v sebe objavila nadanie pre interiérové dizajnérstvo.

Mladá česká speváčka s poľskými koreňmi Ewa Farna (27) využíva čas počas pandémie aj na upratanie svojho domu. Ten sa nachádza v malej obci Všenory neďaleko Prahy. Vilka je rozľahlá a nechýba v nej ani krytý bazén. Kúpila ho spolu s manželom za vyše 20 miliónov českých korún pred tromi rokmi a jednu z podkrovných miestností vtedy využili na odkladanie nepotrebných vecí. Teraz sa Farna pochválila jej premenou. Všetko navrhla ona sama podľa svojho vkusu a potrieb.

Speváčka ukázala na videu malú podkrovnú izbu najskôr pred premenou. V strede izby trónil veľký hrací futbalový stôl, po zemi boli naukladané rôzne obaly. Najskôr musela všetko vypratať a vďaka niekoľkým zmenám sa jej nakoniec z miestnosti podarilo vyčarovať pekný, štýlový a zároveň multifunkčný interiér. "Z totálneho skladiska na obaly od gitár mám svoje kráľovstvo! Tu sa zašijem, keď mám chvíľku na prácu pri počítači, na písanie piesní, na nalíčenie sa na koncert," napísala nadšene, zjavne veľmi spokojná s výsledkom svojej práce na sociálnu sieť.

Ewa zažíva s manželom absolútnu idylku:

​Ewa rozdelila tento neveľký priestor do troch zón. Jedna, s toaletným stolíkom plným šminiek a veľkým zrkadlom, jej slúži na skrášľovanie. Hneď vedľa je ďalšia zóna, kde umiestnila pracovný stolík, nad ktorým je okno, aby dobre videla, čo píše. Zo zadnej časti izby vytvorila odpočinkovú zónu, ktorej dominuje modrý gauč obložený vankúšmi. Kedykoľvek sa môže rozhodnúť, ktorú z týchto častí bude práve využívať, stačí jej urobiť len zopár krokov. Táto izba sa stala jej malým súkromným kráľovstvom, kde sa môže kedykoľvek zavrieť pred ostatnými členmi rodiny.

Takéto má Ewa novoročné prianie:

Príspevok, ktorý zdieľa Ewa Farna (@ewa_farna93)

Ako správna dizajnérka, nezabudla Farna ani na detaily. Obyčajnú nemodernú lampu na strope vymenila za dizajnový kúsok so zlatým povrchom. Izbu doplnila aj viacerými bočnými lampami. Na otvorené police a komodu umiestnila štýlové doplnky, medzi ktorými dominuje keramika v rôznych zaujímavých tvaroch. Základná farba, ako všade v dome, je neutrálna, kontrastne ale zvolila kráľovskú modrú a modrozelenú. A nezabudla ani na živé rastliny. Vidieť, že má vkus a mohla by sa uplatniť aj ako interiérová dizajnérka.