JLo chcela ukázať prirodzenú krásu, dostala poriadny náklad! TOTO hviezde drsne napísali!

19.01.2021 22:26 Topstar.sk Hudba

Svet sociálnych sietí je nepopierateľne fascinujúce miesto, kde mnohí ľudia hľadajú inšpiráciu, sami druhých inšpirujú a prežívajú so širokou verejnosťou všedné a špeciálne chvíle svojho života. Avšak nie vždy sa ich prezentovanie zhoduje s realitou a častokrát sa nechajú zlákať možnosťou byť v tom virtuálnom svete aspoň na chvíľu krajší, bohatší či múdrejší. Ak ich niekto podrobí kritike, označia ho za "hejtera", ktorí im ich cnosti a prednosti závidí. V poslednom období sa s obvineniami a "hejtom" musí pasovať aj slávna americká speváčka, ktorá sa pustila do kozmetického priemyslu.

Hviezdna latino diva Jennifer Lopez (51) bola na sociálnej sieti istou sledovateľkou obvinená zo zavádzania svojich fanúšikov a zákazníkov jej kozmetickej značky. Neznáma jazyčnica tvrdí, že JLo si napnutú pokožku udržuje pravidelnými injekciami s botoxom. Odpoveď JLo na seba nenechala dlho čakať.

Vo videu, ktoré Jennifer pridala na profil sociálnej siete Instagram totiž speváčka hlása, že jej žiarivá a napnutá pleť je výsledkom používania jednej z masiek z jej vlastného radu kozmetiky. A skutočne má úplne odmaľovaná speváčka žiarivú a hladkú pleť, ktorú by je mohla závidieť nejedna dvadsiatnička. Množstvo komentárov vzdalo speváčke obrovský obdiv a mnohé dámy už pravdepodobne vyťahovali svoje kreditky, aby si zázračnú masku od Jennifer objednali. "Si dokonalá. Chcem mať tvoju tvár a tak som si masku objednala," napísala pohotovo jedna z jej mnohých obdivovateliek.

Jennifer Lopez baví svojím spevom fanúšikov už viac ako dve dekády a vyzerá stále skvelo. Pozrite si videoklip k jej hitu Jenny from the block z roku 2002:

Avšak našlo sa aj obrovské množstvo jej sledovateľov s iným názorom. Tvrdia, že tvár speváčky a herečky je doslova nasiaknutá botoxovými injekciami. "Chcem iba pripomenúť, že tvoje obočie a čelo sa počas rozprávania ani len nepohlo, určite máš v tvári botox, tony botoxu. A je to v poriadku, len som to chcela pripomenúť," napísala osudný komentár jedna z používateliek Instagramu, ktorý si vyslúžil cez 4 tisícky "lajkov" a množstvo súhlasných komentárov. "Wau, a výplne a botox si použila predtým alebo potom, čo si si dala svoju masku?" napísala ironicky ďalšia fanúšička. Pravdou totiž je, že speváčka napriek neustálemu rozprávaniu na kameru skutočne nepohla ani brvou a jej čelo ostalo po celý čas bez jediného prejavu mimiky.

Jennifer Lopez je krásna žena, ktorá nepotrebuje retuš ani neprirodzené zásahy, napriek tomu ilúzii o dokonalosti sem tam rada podľahne:

Príspevok, ktorý zdieľa Jennifer Lopez (@jlo)

Kritická dáma, ktorá si dovolila zverejniť svoje obvinenie, však asi ani vo sne netušila, že jej naň odpíše samotná speváčka. "LOL, taká je moja tvár! Po 500 milióntykrát to hovorím, nikdy som nepodstúpila nijaký botox, injekcie ani chirurgický zákrok. Mala by si si kúpiť niečo z JLO BEAUTY a cítiť sa krásne vo svojej vlastnej koži," odpísala Jennifer fanúšičke a pripomenula starú známu influencerskú mantru o tom, ako treba byť pozitívny a netráviť čas zhadzovaním druhých ľudí na internete.

Jennifer Lopez je nepochybne krásna a mlado vyzerajúca žena, ktorá sa vo veku 51 rokov a po dvoch deťoch nemá určite za čo hanbiť. Avšak jej úprimnosť a zdanlivý boj za prirodzenú krásu nahlodáva aj nedávny incident, keď na Instgrame zverejnila profesionálnu fotografiu z pláže, zachytávajúcu detaily jej dokonalých kriviek. Ako naschvál však boli na mieste aj nenápadní paparazzovia, ktorí zachytili skutočnú figúru latino krásky, a tá má teda od vyretušovaných fotiek útleho drieku a guľatého zadočku na hony ďaleko.

Zdroj: Instagram/topstar.sk

14:05 Mission: Impossible
16:50 Na chalupe