20.4.2024
Veľké sklamanie Bílej! Kamarátke kúpila dom, inej pomohla peniazmi a TOHTO sa za to dočkala!

Populárna česká speváčka a Zlatá slávica je nielen dobrá speváčka, ale má aj dobré srdce, čo veľakrát v živote preukázala aj konkrétnymi činmi. Pozitívne naladená Lucie Bílá nikdy nemyslí iba na seba a vie súcitiť aj s tými, ktorým život nedoprial toľko hojnosti ako jej. Sama pochádza zo skromných pomerov, takže vie, aké to je ocitnúť sa v núdzi.

Na speváčku Lucii Bílou (54) sa veľakrát ľudia obracajú so žiadosťou o pomoc, žiaľ, nie vždy, keď niektorým z nich aj finančne či inak pomohla, bola nakoniec so svojím rozhodnutím spokojná. V rozhovore pre magazín Téma priblížila prípady, keď svoju naivitu a dobrotu oľutovala.

Lucie Bílá v spomínanom rozhovore uviedla niektoré prípady, keď podľa jej názoru nebola najlepšia voľba pomoc, hoci ju poskytla v dobrej viere. "Chcela som pomôcť kamarátke, a tak som to prepískla, že som stratila realistický pohľad na život. Kúpila som jej dom, pretože nemala s deťmi kde bývať. Z diaľky to môže vyzerať ako krásne gesto, ale bola to skôr pekná blbosť. Vzala som jej totiž jej sen, a tým aj jej vlastnú cestu. Keby som to neurobila a ona by si všetko vybudovala sama, viac by si to vážila," myslí si Lucie, zrejme dôverne poznajúca pozadie životného príbehu svojej priateľky po tom, čo od nej získala štedrý darček.

Lucie Bílá síce vyrástla v skromných podmienkach, no dnes je vďaka talentu, ale aj drine jednou z najlepšie zarábajúcich českých speváčok. O zarobené peniaze sa však neraz podelí s tými, ktorí to najviac potrebujú:

​Ale nie sú to len blízki, ktorým slávna speváčka pomohla a potom sa nestačila čudovať. "Raz som jednej pani poslala tridsaťtisíc korún, pretože ma dojala svojim príbehom. A ona mi namiesto  poďakovania napísala, že to potrebuje mesačne," vytiahla zo svojej pamäti historku, vďaka ktorej už postupuje pri rozdávaní darov predsa len trochu opatrnejšie. Ale, našťastie, má aj veľa dobrých príkladov, aj preto je jej srdce stále otvorené voči druhým a naďalej pomáha, keď cíti, že je tak správne.

Lucie Bílá je prajný človek a ukážkou toho, že dobrosrdečnosť sa človeku môže vrátiť v živote aj v podobe úspechu v práci i v láske:

Príspevok, ktorý zdieľa Lucie Bílá (@luciebila)

Najväčšiu istotu cíti, keď je veľkodušná voči svojim blízkym. Nehnuteľnosti nakúpila pre svojho brata, syna aj súčasného partnera Radka Filipi. Dokonca nezabudla ani na svojho bývalého priateľa Petra Makovičku,  ktorému pomohla s úverom, keď sa v jeho prospech zaručila luxusným bytom na pražskom Josefově, ktorý pred rokmi kúpila pre syna Filipa. Navyše sú obaja spoločníkmi v dvoch firmách, ktoré sa venujú internetovému predaju výberovej kávy. Obe firmy zaznamenali v posledných dvoch rokoch obrovské úspechy, keď sa stali jednotkami na českom trhu. Treba dodať, že časť zo zisku ide v prospech speváčkinej nadácie a to je asi najrozumnejšia forma pomoci ľuďom, ktorí to potrebujú.