29.3.2024
Pár mesiacov po rozchode hviezdneho páru má herečka novú lásku! O 10 rokov mladšieho speváka!

Zdá sa, že slabosť pre staršie ženy je v u členov bývalej chlapčenskej skupiny One Direction celkom v kurze. Jeden zo spevákov tejto štvorice, spevák Liam Payne (27) splodil dieťa so speváčkou Cheryl Cole, ktorá je od neho o desať rokov staršia. Necelý rok po jeho narodení sa však rodičia malého Beara (3) rozišli. S presne takým istým vekovým rozdielom, rovných desať rokov, sa aktuálnerodí aj romanca medzi jeho kolegom a slávnou herečkou.

Spevák Harry Styles (26) sa rozhodol viac netajiť jeho novú lásku, ktorou je o desať rokov staršia kráska, herečka Olivia Wilde (36). Na svadbe, ktorej sa obaja zúčastnili sa nechali prichytiť ruka v ruke a náklonnosť podľa paparazzi fotiek portálu Page Six už viac neskrývali.

Idol dievčenských sŕdc a talentovaný spevák a herec Harry Styles, zdá sa, opäť podľahol čaru staršej ženy. Počas uplynulého víkendu sa zúčastnil na svadbe svojho agenta Jeffa Azoffa v Kalifornii. Romantická atmosféra ho zobrala natoľko, že sa rozhodol vyjsť so svojou novou káskou na svetlo sveta. Ruka v ruke sa totiž nechal odfotiť kráčajúc na veselicu. Kým Harry zvolil slušivú klasiku v podobe obleku, Olivia pôsobila v kvetovaných dlhých šatách ako romantická víla.

Harry Styles vo svojej novej piesni s názvom Treat People With Kindness vyzýva ľudí, aby sa k sebe správali lepšie:

Obaja zaľúbenci, rovnako ako aj ostatní zúčastnení poslušne zakryli svoje dýchacie cesty elegantnými rúškami. "Netvrdím hneď, že musia byť pár. Avšak ak by to tak bolo, páčili by sa mi spolu," napísala používateľka na sociálnu sieť Twitter. Iná Harryho fanynka však neskrývala bolesť zo zlomeného srdiečka: "Toto ma z nejakého dôvodu veľmi zabolelo." Pravdou však je, že im to napriek vekovému rozdielu spolu skutočne sekne, Olivia sa môže pochváliť veľmi mladistvým vzhľadom.

Harry Styles sa vo veku 26 rokov môže pochváliť krásnou priateľkou, randí s hollywoodskou herečkou Oliviou Wilde:

Príspevok, ktorý zdieľa @harrystyles

Iskra mala medzi týmito dvomi umelcami preskočiť počas nakrúcania filmu Don´t Worry Darling, kde si Olivia zahrala hlavnú úlohu a zároveň sadla aj do režisérskeho kresla. Harryho si údajne vybrala do filmu sama potom, čo videla jeho výkon v oscarovej snímke s názvom Dunkirk. Herečka sa nedávno rozišla s otcom jej dvoch detí, Daisy (4) a Otisa (6), hercom Jasonom Sudeikisom (45).

​Spevák z rozpadnutej chlapčenskej skupiny One Direction sa už v minulosti netajil náklonnosťou k starším ženám. Ešte v roku 2012 randil s o päť rokov staršou speváčkou Taylor Swift, no spájali ho aj so 19 rokov staršou austrálskou speváčkou Natalie Imbruglia (47). Možno aj pre túto jeho slabosť sa v minulosti v jednom rozhovore vyjadril, že vekový strop u ženy je pre neho vek jeho vlastnej mamy, ktorá má aktuálne 43 rokov, teda maximálny rozdiel je pre neho 17 rokov. To pri Natalii o dva roky prešvihol, no pri Olivii má ešte slušnú rezervu.