15°
Hermína
6.5.2024
Túžba po dieťati! Slávny spevák chce byť MAMOU, no ešte musí nájsť otca!

Ani sláva, úspech a peniaze nedokážu zaručiť šťastie v láske a tobôž nie pri výbere partnera. Mnohé známe tváre by dali tomuto tvrdeniu za pravdu, keďže popularita častokrát priťahuje rôznych špekulantov a ľudí s postrannými úmyslami. O to ťažšie to majú osoby s inou sexuálnou orientáciou či transrodové osoby.

Britský spevák Sam Smith (28) sa v nedávnom rozhovore so Zaneom Loweom pre Apple Music, vyjadril, že do svojich 35 rokov túži založiť rodinu a mať vlastné deti. Sám seba označuje za rodovo neutrálnu osobu, čo mu v splnení jeho snov príliš nepridáva. V jeho rodnom meste, v takmer 9-miliónovom Londýne, podľa vlastných slov nemal zatiaľ veľa šťastia na vhodného partnera, a tak sa radšej sústredí na svoju kariéru, ako na lásku.

Spevák známych piesní s textami o láske, neopätovaných citoch či bolestivých rozchodoch sa v rozhovore otvoril o svojich súkromných plánoch a vzťahu k deťom. "Veľmi túžim po deťoch. Chceme s nimi byť, pozerať sa ako rastú a byť s nimi každý deň. Túžim byť mamou. Zároveň som veľmi ambiciózny, a stále chcem spievať pre ľudí a robiť moju prácu," prezradil citlivý spevák svoje sny o rodine. Avšak ako to častokrát býva, na rodinu treba dvoch a Sam podľa svojich slov na lásku veľké šťastie nemal.

Sam Smith sa v rozhovore so Zaneom Loweom vyznal zo svojich plánov do budúcnosti aj toho, z čoho má obavy:

"Snažím sa aj usadiť, ale kým si nenájdem priateľa budem pracovať ako vôl. Avšak nájsť vhodného partnera je tak ťažké. V Londýne som absolútne nikoho nedokázal nájsť, a to som hľadal naozaj všade. Bol som v prvej línii dobré tri roky a je to vyčerpávajúce," zúfa si úspešný spevák, ktorého hudbu ocenila aj porota prestížnej Ceny akadémie v roku 2016 za pieseň Writings on the Wall a v neposlednom rade mu na poličke stojí niekoľko Grammy ocenení. Avšak Sam nestráca nádej a podľa vlastných výpočtov má ešte celých sedem rokov na to, aby si sen o rodine mohol splniť podľa plánu.

Spevák Sam Smith je citlivý človek a svedčia o tom aj texty jeho piesní. A vo svojom živote túži mať po boku úprimného partnera a s ním si jedného dňa založiť vlastnú rodinu:

Just attending to the garden darling #lovegoes #1week #babynumber3 #readytopop

Príspevok, ktorý zdieľa Sam Smith (@samsmith),

Spevák Sam Smith sa tiež vyjadril, že má niekedy obavy, že verejným odhalením svojej sexuality sa dostal no "nebezpečnej polohy". Na jednej strane si myslí, že tým mnohým ľudom pomohol pochopiť a vyrovnať sa s tým, kým v skutočnosti sú. Avšak zároveň si myslí, že to je aj veľká zodpovednosť, necíti sa v pozícii idolu najlepšie. "Ak  niekomu moja hudba a vyjadrenie mojej rodovej orientácie pomôže pochopiť samého seba lepšie, bolo by to úžasné. Byť pre niekoho vzorom je určite skvelé. Avšak nie je to to čo v živote chcem. Robím veľa chýb, som omylný, " hovorí spevák, ktorý zároveň priznáva, že nemá rád slávu a sám seba označuje za uzavretého človeka, ktorý miluje svoje súkromie.