10°
25.4.2024
Lucii Bílou dostal koronavírus! Hoci verila, že sa jej vyhne

Zo susedného Česka hlásia každý deň šialené čísla nových prípadov pozitívne testovaných na koronavírus. Len za utorok ich pribudlo 1164. Pochopiteľne, pribúda aj stále viac známych osobností, ktoré sa nakazili, z ostatných dní je to napríklad Hana Zagorová, či herečka Ivana Andrlová. Nepríjemná správa prišla aj od Lucie Bílej.

Lucie Bílá bola jednou z celebrít, ktoré sa ako prvé okamžite zapojili do pomoci "blížnym". Nakoľko študovala na strednej škola za krajčírku, využila tieto znalosti a šila stovky rúšok najmä pre zdravotníkov, ale aj pre každého, kto ich potreboval. No kým na jar boli opatrenia mimoriadne prísne a nákaze sa dalo za ich dodržania vyhnúť, teraz je situácia iná.

Lucie Bílá je stále v prvom rade speváčka, a tak sa aj ona, ako azda všetci jej kolegovia z brandže, nesmierne potešila, že sa opäť rozbehlo koncertovanie. Pochopiteľne, niekoľko vystúpení stihla za ostatné dva mesiace absolvovať.

Lucie Bílá je k fanúšikom otvorená:

​No má za sebou nielen koncerty, ale aj iné spoločenské akcie, ako napríklad športovú súťaž organizovanú jej priateľom Radkom Filipim. V súčasnej situácii tak zrejme bolo už len otázkou času, keď koronavírus zasiahne aj do jej života. "Človek mieni a Boh mení... Už som si vravela, že sa ma ten covid bojí a tak sa mi vyhýba. Žiaľ, prestalo ho to baviť a je bližšie, ako by som si priala," napísala Lucie na Instagram. Nie je však jasné, či sa pozitivita týka jej osobne.

V každom prípade je zrejmé, že v tomto prípade musí rešpektovať opatrenia. "Moji milovaní, od včerajška som v povinnej karanténe. Stihla som ešte úžasný koncert v Prostějově, ale všetky dohodnuté koncerty a akcie z ďalších desiatich dní presúvame na iné termíny. Nedokážem ani opísať, ako mi to je ľúto. Už aby bolo všetko zase v poriadku," vyslovila prianie skormútená speváčka. Na záver poslala fanúšikom aspoň virtuálne objatie s prosbou, aby boli opatrní. Snáď aj v jej prípade bude všetko v poriadku, želajú jej na oplátku.