13°
Valér
18.4.2024
Speváčka a slobodná mamička Švidraňová tvrdí, že si želá len TÚTO jedinú vec!

Napriek neľahkej situácii v ktorej sa ľudstvo ocitlo, tieto dni prinášajú aj čas sa pozastaviť sa zamyslieť sa nad sebou, spoločnosťou a budúcnosťou. Využila to aj slovenská speváčka a herečka Barbora Švidraňová (31).

Slovenská herečka a speváčka Barbora Švidraňová si zo srdca praje, aby sa svet a ľudia v ňom nielen fyzicky, ale i duchovne uzdravili.  Najviac by ju potešilo, keby ľudia opätovne zistili, na čom v skutočnosti záleží.

„Veľmi si prajem, aby sme znovuobjavili pravé hodnoty a prehĺbili lásku k sebe, súcit a solidaritu. Aby sme začali novú éru zodpovedne a poučili sa z chýb,“ vyslovila svoje želanie v rozhovore.

Barbora Švidraňová si v seriáli Nový život zahrala postavu prísnej učiteľky Heleny:

„Čo sa týka mňa, tak mám všetko, čo potrebujem. Mám milujúcu rodinu, nádherného syna, skvelých priateľov a prácu, ktorú milujem. To všetko sa budem snažiť si udržať a rozvíjať ďalej,“ poznamenala Barbora, ktorá v týchto dňoch rozbehla s kamarátkou, herečkou Ivetou Pagáčovou nový humorno-motivačný podcast s názvom BuBuBu. „Som rada, že takto udržiavam svoju kreativitu nažive. Keď nahrávame, prídem aspoň na iné myšlienky,“ vyznala sa ďalej umelkyňa.

Barbora s Ivetou prinášajú svojim poslucháčom zábavný podcast BuBuBu:

BU BU BUUU! ????? Veľmi sa tešíme z vašich reakcií na náš nový PODCAST! Čoskoro výjde ďalšia epizóda, ako sa nám žije v čase korony a čo nám to psychicky spôsobuje.. ??✌️ A taktiež budeme mať ďalšiu session (so všetkými bezpečnostnými dezinfekčnými opatreniami samozrejme), aby sme pre vás nahrali ďalšiu časť. Tentokrát vás ale chceme už zapojiť, lebo nás zaujímajú vaše príbehy a skúsenosti. Čo je podľa vás SPRIAZNENÁ DUŠA? ??? Zažili ste už takú lásku? Píšte mne alebo @lady_paga do direct mssg! Nezabudnite ako prvé napísať BuBuBu, nech sa nám lepšie v tých správach orientuje.. Ďakujeme, veľmi sa tešíme! ?‍♀️?? ——————————————— #bububu #newpodcast #podcast #zivotherecky #duchovneliberalky #karantena #ruskoniejehanba #nazdravie #homeoffice

Príspevok, ktorý zdieľa BARBORA ŠVIDRAŇOVÁ (@_basie_),

Vo svojom vysielaní sa herečky venujú najmä duchovne ladeným témam. „Rozoberáme veci medzi nebom a zemou a spájame to psyché s umením a našimi hereckými skúsenosťami. Ja som aktívny človek, nedokážem dlho stagnovať na jednom mieste, potrebujem si vymýšľať kreatívnu činnosť, a tak keď nemám inú prácu, vymýšľam vlastné projekty,“ ozrejmila sympatická rodáčka zo Žiliny. „Pevne verím, že ľuďom náš podcast pomôže k tomu, aby v týchto časoch prišli na iné myšlienky,“ dodala.

Popritom sa stará o dvojročného syna Gabriela, ktorý si vyžaduje neustálu pozornosť, a pustila sa aj do tvorby nových pesničiek. „Snažím sa. Napísala som pár nových textov a dávam dokopy melódie na nové piesne. Pracujem na sólovom albume, možno ho vďaka karanténe stihnem vydať aj tento rok, aj keď robiť to všetko popri synovi nie je zas také jednoduché,“ naznačila.

Online koncerty podľa vlastných slov zatiaľ nechystá. „Polovica mojej kapely je z Martina a môj brat Šimon je momentálne v dobrovoľnej karanténe v Bratislave, pretože tam má priateľku, takže sa nenavštevujeme. Možno ale, keď sa situácia trochu upokojí, tak sa vráti do Žiliny a urobíme nejaký mini akustický koncertík aspoň my dvaja. Zatiaľ len tvoríme na diaľku novú hudbu,“ prezradila.

Veľké hudobné plány na nasledujúce mesiace si radšej nerobí. „Naša práca je totiž závislá od publika a divákov a predpokladám, že aj keď sa opäť povolia spoločenské akcie, ľudia budú veľmi opatrní a zozačiatku nebude ľahké hrať divadlo alebo usporiadať nejaký koncert. No verím tomu, že panika rýchlo pominie a vrátime sa opäť na pódiá,“ uzavrela s nádejou.