Zatiahnuté, dážď
12°
Gizela
17.5.2024
Po viacerých prešľapoch to Ewe Farne dokonalo vyšlo! Fanúšikovia sú nadšení!

Obľúbená česká speváčka s poľskými koreňmi, dvojnásobná mama Ewa Farna (29), sa môže pochváliť oblými krivkami. Mnohí by ale zjavne videli celebrity radi podľa "šablóny", a Ewa nevyzerá podľa ich predstáv ako z obálok módnych časopisov. Hoci do Ewiných ženských tvarov rýpali nezmyselne už od jej puberty, počas tehotenstiev skutočne čosi pribrala a po pôrodoch sa nadbytočných kíl ešte nezbavila. Mrzuté je na tom azda len to, že jej postavu zbytočne zväčšuje najmä neveľmi vhodný výber outfitov.

​Aj keď nie je povinnosť, aby známi umelci zvládali stopercentne aj módu, očakáva sa, že si zaplatia stylistov. Ewa Farna na nich zrejme nemala doteraz šťastnú ruku, alebo si tvrdohlavo presadzuje svoje vlastné predstavy. O jej outfitoch sa diskutuje pravidelne, pravda je, že ju neraz robia výrazne mohutnejšou, ako je v skutočnosti.

Kritiku zožala za neforemný outfit na Slávikoch, podobne krútili mnohí hlavou aj pri jej výbere šiat na tohtoročných Anděloch, ktoré boli veľmi objemné, čo zdôraznili ešte trblietavé flitry na bledomodrej látke. Aj zvláštna zelenkavá košeľová súprava, ktorú mala na koncerte pred pár dňami nebola práve šťastná voľba. Konečne sa zdá, že sa jej podarilo vybrať na svoje nedávne vystúpenie v Olomouci skutočne ideálny model.

Vo nadrozmernom saku, ktoré Ewa predviedla na českom Slávikovi mnohých neočarila, pozrite sa sami vo videu:

Biela šaty so strieborno-zlatými strapcami Ewe skvelo padli na telo a mimoriadne jej svedčali, čo konečne ocenili v komentároch na sociálnych sieťach aj mnohí jej fanúšikovia. "Tak to ako kde sme? Haló, to je úplne ako americká hviezda, luxusná postava, úžasné šaty a neobyčajná prevedenie," uznanlivo hodnotil speváčku jeden z jej sledovateľov. "Konečne niečo pekné na sebe. Toto je dobré, lepšie ako tie objemné handry, čo z vás robia vzducholoď," pridal svoj názor ďalší. Povzbudil ju aj odkaz: "Ewi super, po dlhej dobe naozaj outfit, ktorý pasuje a nerobí vás zbytočne väčšiu. Naopak! Len tak ďalej," či "Tieto šaty vám neskutočne seknú." Na prvý pohľad by sa zdalo, že sa Farne podarilo aj schudnúť, no práve tu vidno silu dobre zvoleného oblečenia - ťažko mohla schudnúť za pár dní, keď ešte na predchádzajúcom koncerte to pre pomerne nešťastný outfit vyzeralo presne naopak... Azda si nadšenie fanúšikov vezme k srdcu.

Ewu za jej outfit pochválili nielen fanúšikovia ale aj kolegyne z branže:

Príspevok, ktorý zdieľa Ewa Farna (@ewa_farna93)