22°
Žigmund
2.5.2024
Styles je ďalšia obeť odporného trendu! Skončia preň hviezdy s koncertovaním?!

Nad trendom z poslednej doby, keď začali ľudia na koncertoch hádzať predmety do spevákov a speváčok, sa nedá len tak pokrútiť hlavou. Je to nebezpečné a neraz došlo už aj k zraneniu. V tomto smere mal smolu aj Harry Styles (29), bývalý člen One Direction, ktorý končí svoje veľkolepé celosvetové šou Love on Tour. V sobotu vystúpil v susednej Viedni a zas to schytal.

​Keď Harry Styles predvádzal skvelú šou počas jeho koncertu na pódiu viedenského Ernst Happel Stadionu, zasiahol ho do oka predmet, ktorý niekto hodil z publika. Zachytili to viacerí diváci vo videu. Posledné týždne sa stávajú tieto incidenty čoraz častejšie. On sám ich zažil za posledný rok niekoľko. Vlani si spevák musel dať krátku pauzu v Chicagu po tom, čo ho zasiahol do slabín nejaký predmet od návštevníka. Jeden cukrík mu trafili aj do oka. Počas vystúpenia v LA do neho hádzali tiež kolky a kuracie nugety. Minulý mesiac ho zas v Cardiffe neminula hodená kytica kvetov.

Jeho kolegyňu Bebu Rexhu koncom júna v New Yorku museli ošetriť v nemocnici po tom, ako jej hodil do hlavy tesne nad oko jej fanúšik mobilný telefón. Na sociálnej sieti ukázala modriny okolo natrhnutého obočia. Po zatknutí páchateľa jeho právnici tvrdili, že jej rozhodne nechcel ublížiť. Mobilom do hlavy zasiahli aj rapera Drakea. Ava Max, americká speváčka albánskeho pôvodu, dostala od návštevníka jej koncertu na pódiu pre zmenu facku. Počas vystúpenia Pink koncom júna v Londýne hodil na pódium jeden výtržník popol svojej matky. Zlé skúsenosti mala aj speváčka Kelsea Ballerini či raper Lil Nas X, ako aj spevák Steve Laci.

Takto populárneho speváka trafil letiaci predmet priamo na pódiu:

Britská speváčka Adele sa tomuto nechutnému trendu venovala počas jedného zo svojich nedávnych rezidenčných predstavení Weekends with Adele v The Colosseum v Las Vegas. "Všimli ste si, ako ľudia v súčasnosti zabúdajú na etiketu, keď hádžu predmety na pódium? Videli ste to?" pýtala sa v klipe zverejnenom na sociálnych sieťach. S výhražným úsmevom dodala: "Ak sa odvážiš niečo po mne hodiť, zabijem ťa." Aj spevák Charlie Puth zdieľal podobné myšlienky nedávno na Twitteri."Tento trend hádzania vecí na účinkujúcich, keď sú na pódiu, sa musí skončiť. Je to také neúctivé a veľmi nebezpečné. Prosím, užívajte si hudbu," vyzval návštevníkov koncertov. Je neuveriteľné, kam až zašla ľudská hlúposť, otázne je, dokedy budú chcieť hviezdy riskovať - už sa fanúšikov pýtali v hneve aj to, či skutočne chcú, aby s koncertovaním prestali...

Harry Styles sa zaradil k umelcom, ktorí prišli k zraneniu na pódiu kvôli lietajúcim predmetom z publika:

Príspevok, ktorý zdieľa @harrystyles