19°
Jaroslav
27.4.2024
Richard Müller sa vrátil na pódiá, no nemá vyhrané! Čaká ho ďalšia operácia!

Tento rok vstúpil spevák Richard Müller (61) do neuveriteľnej 40. koncertnej sezóny a má nové plány. Už roky úspešne spolupracuje s osvedčenou partiou skvelých muzikantov a s nimi chce absolvovať aj turné Čierna labuť biela vrana s piesňami z rovnomenného albumu, ale chcel by obnoviť Banket. Od začiatku roku však má problémy s nohami. V januári absolvoval operáciu členka, ale ešte stále nie je celkom v poriadku. Bude musieť ísť opäť pod nôž.

​Húževnatosť speváka Richarda Müllera je naozaj obdivuhodná. Napriek svojim problémom s nohami je stále veľmi aktívny. Teraz prišiel do Prahy, aby prišiel predstaviť duet so speváčkou Emmou Smetanou (35), ktorý má potenciál veľkého hitu. Nesprevádzala ho ale ako obvykle jeho partnerka Vanda, ani ona sa nevyhla zdravotným problémom. "Tej teraz operovali žlčník," vysvetľoval pre Super.cz Müller.

S českou speváčkou Emmou Smetana spolupracuje v rámci jej tvorby po prvýkrát, no šlo to hladko. "Emma mi poslala pesničku, ktorá sa mi od prvého momentu zdala veľmi pekná, dokonca krásna, tak sme sa zišli a nahrali ju. Teraz už záleží len na publiku, aby ju posúdilo kladne," konštatoval charizmatický spevák. Ich spoločné nakrúcanie viedoklipu k piesni Tahle jedna vteřina sa udialo akoby šmahom ruky. "Bolo to veľmi rýchle, aby sme Richarda veľmi nezaťažovali," vyjadrila sa k tomu Emma Smetana.

Vypočujte si pieseň Tahle jedna vteřina, ktorá vznikla v spolupráci Riša Müllera a českej speváčky Emmy Smetany:

Richard má teraz pred sebou pracovné leto, aj keď bolesti nohy stále pretrvávajú. "V septembri pôjdem na ďalšiu operáciu," zveril sa zdravotne skúšaný spevák, ktorý ale neprestal s koncertovaním, hoci v trochu inej polohe. "Zatiaľ si nikto na to, že sedím, nesťažoval. Hráme veľmi intenzívne celé leto, väčšinou na Slovensku, ale aj v Česku, aj keď menej, ako by som zvládol, usporiadatelia asi nestíhajú," poznamenal spevák tak trochu s humorom. Emma Smetana ho chce pozvať ako hosťa aj na svoj koncert 4. novembra, aby ich duet zaspievali naživo. Müller prezradil aj veľkú novinku. "Po štyridsiatich rokoch by som chcel obnoviť kapelu Banket. Chcel by som to urobiť tak, že by sa nakrútil nový album a potom by sme s tým aj koncertovali. Malo by tam byť aj veľa hostí, ale zatiaľ je to len vízia," odhalila svoje plány naša spevácka legenda, ktorá má napriek všetkému energie a chuti tvoriť stále dosť, našťastie.

Richard napriek zdravotným problémom nechce stratiť kontakt s publikom na živých koncertoch: