16°
Lesana
5.5.2024
Ďalší športovec a opäť mladší?! Shakira si hrkútala s hviezdnym krásavcom!

Mnohí verili, že sa dá Shakira ešte dokopy s Piquém, nestalo sa

Keď speváčka Shakira (46) v apríli spolu s jej dvomi synmi opúšťala Barcelonu, bola veľmi dojatá. Hlavné mesto Katalánska, kde roky žila so svojím partnerom, futbalistom Gerardom Piquém (36), si veľmi obľúbila. Vlani sa však rozišli kvôli jeho nevere a novej láske. Svoj južanský temperament slávna speváčka rozhodne nezaprie, pomsta Gerarda neminula v podobe jej piesní, v ktorých si do neho riadne kopla, keď poukázala na to o čo prišiel, keď ju vymenil za "obyčajné" mladé dievča. Ona je vraj niečo viac a dokazuje mu to aj svojimi aktuálnymi flirtmi. Najprv sa k nej veľmi mal herec Tom Cruise (60), teraz je to horúce s jazdcom F1, Lewisom Hamiltonom (38).

​V USA, kde sa vďaka svojím temperamentným pesničkám a sexi zjavu Shakira preslávila v ako prvej krajine po jej rodnej Kolumbii, hľadala zázemie a pokoj po tom, čo sa rozišla s otcom jej dvoch synov, futbalistom Gérardom Piquém. Nachádza tam aj rozptýlenie, keď sa vybrala so synmi na preteky F1 a počas nich sa skvelo zabávala s hviezdnym hercom Tomom Cruisom (60). Ale keď o ňu prejavil väčší záujem, vraj ho odmietla. "Nechce ho zahanbiť alebo nahnevať, ale z jej strany necíti žiadnu príťažlivosť ani romantiku – bola len priateľská. Je polichotená, ale nemá záujem," uviedol zdroj údajný obsah jej odkazu pre herca, kde ho mala vraj vyslovene požiadať, aby skončil s flirtovaním.

V prípade slávneho pretekára F1, Brita Lewisa Hamiltona, bola ale oveľa ústretovejšia. Fámy o ich romániku podporilo najmä to, keď ju tri dni po pretekoch prišiel vyzdvihnúť pred jej dom v Miami na motorovom člne. Podľa denníka Daily Mail sa k dvojici pridal aj Hamiltonov blízky priateľ, americký šermiar Miles Chamley-Watson a Shakira sa vraj v tejto spoločnosti výborne bavila. O zhruba mesiac neskôr, 4. júna, ich spolu videli zas v Barcelone, kde sa konala Veľká cena Španielska F1. Zdroj z okruhu dvojice uviedol pre People, že sa "zbližujú a sú vo fáze zoznamovania sa. Je to zábava a flirt."

Vypočujte si novinku od Shakiry s názvom Ácrostico:

V jej milovanom meste sa vybrala Shakira na večeru s Hamiltonom a priateľmi Danielom Caesarom, Fai Khadrou a Mustafom, pričom posledný z nich zverejnil v instastories záber, na ktorom údajný pár sedí vedľa seba a on má ruku okolo jej pása. Shakira naznačila pre mexické Milenio, že niekoho má, keď povedala: "Znovu objavujem materiál, z ktorého som vyrobená, a tiež ho chcem nájsť." Úspešný britský automobilový pretekár sa po niekoľkých rokoch chodenia v roku 2015 rozišiel s dlhoročnou priateľkou Nicole Scherzinger a neskôr bol tiež spájaný s Ritou Orou a Nicki Minaj. Ktovie, ako to dopadne medzi ním a Shakirou.

​Shakira sa po pretekoch na Miami vybrala na plavbu loďkou po boku slávneho pretekára Lewisa Hamiltona: