10°
Jarmila
28.4.2024
Bílej jediný syn spravil zásadné rozhodnutie! TOTO si o tom mysli jeho mama!

Tak ako aj mnohí iní mladí ľudia, ktorí sa vybrali na skusy do sveta, aj Filip Kratochvíl (28), syn speváčky Lucie Bílej (57) po čase zistil, že všade dobre, doma najlepšie. Možno by to ale dopadlo inak, keby nebolo pandémie covidu a cestovanie by nedostalo stopka. Najšťastnejšia z jeho návratu do Prahy bola zaiste jeho mama, veľmi jej doma chýbal. Našla pre neho hneď uplatnenie v jej divadle a práca tam sa mu zapáčila natoľko, že zatiaľ nemá v úmysle Prahu ani mamu opustiť.

​O svojom súkromí Filip Kratochvíl nerád rozpráva. Občas sa o ňom ale zmieni jeho milujúca mama, Lucie Bíla. Je na neho patrične hrdá iste aj z dôvodu, že mal odvahu vybrať sa na skusy do sveta, čo ona nikdy nespravila Dokonca neopustila ani svoju rodnú dedinu, kde si dala postaviť luxusnú vilku so záhradou. Do Prahy to nemá ďaleko, a tak jej dochádzanie za povinnosťami nerobí žiadne problémy. Skvelého šoféra a oporu má vo svojom partnerovi Radkovi Filipovi (39). V jej divadle zamestnala viacero rodinných príslušníkov vrátane jej syna a zrejme urobila dobre.

Bohémsky spôsob života a túžba po nových obzoroch vylákali Filipa Kratochvíla do Francúzska, kde žil takmer dva roky v Paríži v spoločnosti podobne zmýšľajúcich mladých ľudí z celého sveta. V dobe covidu si však všetko, čo si tam obľúbil, musel odopierať, aj preto sa radšej vrátil do Prahy k mame. Tam má svoj byt, ktorý mu darovala mama, kde má svoje súkromie. Spolu sa ale stretávajú v jej divadle a obaja sú spokojní. Dokonca až tak, že sa Filip rozhodol ostať doma, aj keď predtým tvrdil niečo iné. "Svet ho teraz neláka, čo som rada. Môžem mu nosiť niečo na zahryznutie a mať ho pod kontrolou. Aj keď je to dospelý chlap a ustrážiť sa ho nedá," prezradila so smiechom pre Super.cz.

Filip sa podieľal aj na tvorbe klipu k piesni Horká jak rtuť, pozrite zábery zo zákulisia nakrúcania:

Hneď, ako sa vrátil do Prahy, už aj pomýšľal na to, kedy sa opäť rozbehne do sveta. "Teraz som tu a je tu dosť práce," vyjadril sa vtedy s ideou, že keď dokoční projekty, vyrazí za hranice. No v rámci spolupráce s mamou má dosť možností uplatnenia v tom, čo ho baví, ako aj zážitkov v Prahe. Vyštudoval prácu s kamerou a rád nakrúca s mamou jej videoklipy. "Vyštudoval britskú školu v Prahe, potom žil v Paríži, ale vrátil sa. Teraz so mnou pracuje v divadle a evidentne sa mu tam páči, takže možno ctí rodinný podnik," povedala s nádejou Bílá, ktorá by nepochybne svojho jediného potomka mala stále doma. No iste by Filip v Prahe už dávno nebol, keby sa mu tam niečo nepáčilo a nebol by spokojný, mama sa mu postarala o bezstarostný život.

Filip nedávno oslávil 28 rokov, jeho slávna mama je rada, že sa usadil v Prahe, kde mu je nablízku:

Príspevok, ktorý zdieľa Lucie Bílá (@luciebila)