10°
Valér
18.4.2024
Charlotte Gottová oslávila 17. narodeniny! TOTO uniklo z jej súkromia, nemá to ľahké!

Po legendárnom českom spevákovi Karlovi Gottovi (†80) zostali nielen krásne, nesmrteľné pesničky, ale aj štyri dcéry. Zdá sa, že talent na spev po ňom ale zdedila iba jedna, a to Charlotte Ella Gottová. Tá 30. apríla oslávila sedemnáste narodeniny, a tak jej do plnoletosti chýba už len jeden rok. Zatiaľ na ňu prísne dozerá mama Ivana Gottová (47) a zrejme dbá aj na to, aby svoj talent rozvíjala. Očakáva sa, že Charlotte pôjde vo svojej budúcej kariére v otcových stopách, no možno to nie je také ideálne.

​Nie vždy to majú deti úspešných rodičov v živote ľahké, aj keď im mnohí závidia. Nemusí im byť príjemné, keď ich prirovnávajú k slávnemu rodičovi. Tak nejako to má vraj aj Charlotte Ella Gottová, ktorá nesporne podedila talent po slávnom otcovi Karlovi. Už od detstva s ním spievala, v roku 2018 spolu naspievali pieseň k rozprávke Keď draka bolí hlava, ale skutočne veľkým hitom sa neskôr stal ich duet Srdce nehasnou, v ktorom sa Gott dojímavo lúčil. Vlani na dvoch koncertoch Pocta Karlu Gottovi ju spievala v duete s Darou Rolins a vraj mala veľkú trému.

Charlotte svojím vystúpením vzbudila veľký záujem, opäť dokázala, že má nepochybne talent aj potrebnú charizmu. Ale či sa z nej jedného dňa stane skutočne úspešná speváčka, bude závisieť od všeličoho, čo ju stretne na ceste k tejto méte. Predpoklady má vďaka otcovi a dobrému zázemiu skvelé, ale bude záležať aj od jej vôle a vytrvalosti, ale tiež od veľkej dávky šťastia, ako to dopadne. "Charlotte hudbu miluje, ale nemá k nej taký vzťah ako jej otec. Zrejme je to tým, že sa od nej čakajú veľké veci, ako od jej otecka, skrátka je pod ťarchou očakávania," prezradil pre eXtra.cz ich rodinný známy. "Práve kvôli ich menu sú na ne kladené oveľa väčšie nároky než na niekoho, kto sa vypracováva od nuly a nikto ho nepozná," dodal s tým, že pre sestry Gottové nie je ľahké žiť pod tlakom verejnosti.

Charlotte si už v mladom veku zaspievala na veľkom pódiu spolu s hviezdou akou je Dara Rolins. Jej dal túto šancu pred zhruba 35 rokmi Charlottin otec:

Počas života dbal Karel Gott na to, aby jeho dcéry napriek luxusu a privilégiám, ktoré im zabezpečil, nespyšneli a zostali pri zemi. "Keď stratíš pokoru, stratíš všetko," mal im vraj často pripomínať. Tým sa riadil po celý život aj on sám, čo potvrdzujú mnohí ľudia, s ktorými sa stretol či spolupracoval. Zdroj blízky rodine tvrdí, že "toho sa drží aj Charlotte, čo je veľmi sympatické." Na svojom profile Instagramu sa veľmi nepredvádza, fotografie s komentárom tam pridáva iba sporadicky a možno na maminu radu si vypla aj možnosť komentárov k jej príspevkom. O svojich plánoch do budúcnosti sa zatiaľ verejne nevyjadruje, a tak nevedno, či zakrátko niečím neprekvapí.

Charlotte je aktívna na sociálnych sieťach iba sporadicky:

Príspevok, ktorý zdieľa charlotte ? (@charlotte_gottova)