12°
Florián
4.5.2024
Štyri stiahnuté fľašky ešte pred obedom?! Speváčka priznala ťažký boj!

Zdá sa, že speváčka Adele (34) skrýva viaceré tajomstvá svojho života. Nikdy nehovorila veľa o svojom súkromí, nevie sa ani celkom presne, prečo skrachovalo jej manželstvo so Simonom Koneckim, aj keď mnohé naznačila v jej poslednom albume 30. Nedávno prekvapila, keď si počas svojho vystúpenia v Las Vegas dala pohár vína a pritom priznala, že počas pandémie sa rozpila natoľko, že pokojne stiahla ešte pred obedom aj štyri fľašky vína.

​Sklony k alkoholizmu mala Adele, celým menom Adele Laurie Blue Adkins, žiaľ, po kom zdediť. Celoživotným ťažkým alkoholikom bol aj jej otec Mark Evans, ktorý zomrel v roku 2021 na rakovinu hrubého čreva vo veku iba 57 rokov. To ňou otriaslo natoľko, že to s pitím prestala preháňať, aj keď si občas pohár vína dá, niekedy však aj viac, píše portál DailyMail. Speváčka Lizzo v relácii Elvis Duran and the Morning Show prezradila, ako to bolo na odovzdávaní cien Grammy 2023: "Ja a Adele sme pili tak veľa, že sme v tej chvíli ani poriadne nevedeli, aké sú kategórie."

Adele sa priznala s pitím vína aj v pesničke I Drink Wine (Pijem víno), ktorá je hitom jej posledného albumu 30. "Keď som bola dieťa, každá vec mi mohla vyraziť dych, nasávala som všetko pre zábavu, ale teraz nasávam len víno" spieva v pesničke slová s hlbším podtextom, kde sa zamýšľa nad závislosťou od názorov druhých, sveta, ktorý vkladá do hlavy myšlienky, ktoré ľudí kazia, a o hľadaní rovnováhy, podstaty a pravdy. Adele má možno až príliš citlivú dušu, o všetkom premýšľa, pričom pritom siaha aj po alkohole. Odvtedy, čo sa rozhodla zaháňať ťažké myšlienky pravidelným cvičením a zmenou v stravovaní, dokáže alkoholu odolávať. Zhodila desiatky kíl a tvrdí, že "v triezvom stave pozná človek oveľa lepšie sám seba".

Vypočujte si pieseň I Drink Wine, kde sa "ospievala" svoj vzťah k alkoholu:

Vo svojej šou v Las Vegas spomínala, ako fungovala, kým skonal jej otec. "O jedenástej dopoludnia som mávala v sebe až štyri fľaše vína. Chcela som pracovať na albume, ale večne som bola opitá... vždy som mala k alkoholu blízky vzťah," priznala, čo bol jeden z dôvodov pridlhej pauzy medzi ostatnými albumami, čím mnohých šokovala. No úplne s alkoholom neprestala, čo zachytili kamery a fotoaparáty Adele a Lizzo, ako veselo popíjajú na Grammy a Lizzo to aj priznala. Dodala, že sa často navštevujú a nepopíjajú pritom anglický čaj, ale "víno s ľadom". Ak je pravdou to, že Adele s alkoholom už prestala preháňať, azda to má pod kontrolou.

Adele už niekoľko týždňov vystupuje v Las Vegas, lístky na jej šou sa šplhajú na tisícky dolárov:

Príspevok, ktorý zdieľa Adele (@adele)