Jozef
19.3.2024
Gombitovú operovali! Išlo o zachraňujúci zákrok!

Kedysi hviezda bývalého Československa, dodnes mimoriadne obľúbená a uznávaná speváčka Marika Gombitová (66) po jej osudnej autonehode koncom novembra 1980 prešla mnohými operáciami. Napriek tomu zostala pripútaná na vozík a odkázaná na pomoc druhých. Krásny hlas jej ale zostal a po čase sa vrátila aj na pódiá, aby svojím spevom potešila svojich priaznivcov. Nie vždy sa na to ale cíti, a preto sú jej vystúpenia sporadické a o to viac cenné. Všetci jej prajú pevné zdravie, aj preto správa, že musela podstúpiť operáciu vzbudila obavy.

​Životom skúšaná speváčka Marika Gombitová nedávno zverejnila na sociálnej sieti príspevok s poďakovaním lekárovi a jeho tímu súkromnej očnej kliniky. "Predovšetkým za jeho ľudský a profesionálny prístup k náročnej operácii mojich očí," stálo v srdečnom odkaze. Tým ale ďakovanie nekončilo, ešte bolo za čo: "Za vytvorenie úžasnej rodinnej atmosféry v čase, ktorý som strávila na klinike". Gombitová bola zjavne úprimne spokoná a jej nepríjemný problém je už azda minulosťou.

Marika sa mala na problémy s očami sťažovať už nejaký čas. Verejnosť po zverejnení správy o operácii začali hneď špekulovať, pričom najpravdepodobnejšie sa javí, že šlo o šedý zákal, ktorý bolo treba odstrániť operačne. Najmä medzi staršími ročníkmi je to veľmi častá príčina očných operácií. Je skvelé, že vďaka pokroku v medicíne na tomto poli zákrok netrvá dlho a je k organizmu človeka tak šetrný, že pacient môže ísť obvykle krátko po ňom domov. Treba dodať, že ide obvykle vyslovene o zrak zachraňujúci zákrok, keď by mohol zákal spôsobiť postupne stratu zraku. Zástupca Gombitovej sa ale konkrétnejšie k jej chirurgickému zákroku odmietol vyjadriť.

Marika sa v posledných rokoch po dlhej odmlke vrátila na pódiá:

​Slová vďaky od Mariky Gombitovej zaiste potešili personál súkromnej očnej kliniky. "Ďakujeme vám veľmi pekne za milé slová. Je to pre nás veľká česť, že sme sa o Vás mohli postarať, a sme veľmi radi, že od nás odchádzate spokojná. Tešíme sa na ďalšie spoločné stretnutie," potvrdili to v odpovedi na jej status na sociálnej sieti. Fanúšikovia sympatickej speváčky s nezabudnuteľnými hitmi ako Vyznanie, Koloseum, Slnečný kalendár a mnohých ďalších jej v komentároch vyjadrili podporu a povzbudenie so želaním pevného zdravia.

Marika svoju vďaku za starostlivosť a zákrok vyjadrila aj prostredníctvom sociálnej siete: