12°
26.4.2024
Fanúšikovia neverili vlastným očiam, TÚTO nechutnosť vyviedol hviezdny spevák na pódiu!

Turné mladého hviezdneho anglického speváka, herca a skladateľa Harryho Stylesa (29), bývalého člena slávnej chlapčenskej skupiny One Direction, prebieha vo veľmi uvoľnenej atmosfére. Pôvodne sa malo uskutočniť už skôr, ale zabránila tomu pandémia covidu. Od jeho posledného koncertovania ubehlo už päť rokov a o to viac sa po skončení mimoriadnych obmedzení v spojení s pandémiou zabavili spolu s ním aj jeho fanúšikovia.

​Vzhľadom na to, že jeho koncerty Love on Tour 2020 boli počas Covidu odložené, od Stylesovho posledného turné po Austrálii uplynulo dlhých päť rokov. "Svet už nie je taký, aký bol," spieva v záverečnej skladbe svojho tretieho štúdiového albumu Harry's House. Aj Styles prešiel od svojho posledného vystúpenia na austrálskej pôde vlastnou premenou. Jeho nahrávka z roku 2022, ktorá sa zrodila z izolácie v čase pandémie, získala množstvo ocenení vrátane albumu roka na Grammy. Toto dlho očakávané stretnutie s austrálskym publikom je ako víťazné kolo pre umelca, ktorý už dávno prekonal svoju boybandovú minulosť.

Koncert speváka sa v Perthe rozhodlo navštíviť údajne až 30 tisíc jeho fanúšikov. V ten večer tam bolo poriadne dusno. "Je tu trochu horúco, však? Horúčava!" začal Styles v príhovore z pódia na koncerte s austrálskym prízvukom. "Cítite sa všetci dobre? Pijete dosť vody? Má niekto hydratačné tablety?" zisťoval a  pridal aj svoje odporúčania formou otázok. On sám potom ukázal jeho "pitný režim" veľmi zvláštnym, až nechutným spôsobom. Prekvapivo Austrálčanom tým padol do noty, patrí to totiž k ich tradíciám.

Harry Styles potešil austrálskych fanúšikov predvedením nechutnej tradície v priamo prenose:

Temperamentný Styles ukázal, že nie je len skvelý spevák, ale aj šoumen, ktorý dokáže šokovať. V jeden moment si vyzul topánku naplnenú nápojom, aby sa z nej napil za jasotu publika. Tradičné austrálske pitie piva z topánky sa ľudovo nazýva "shoey". "Toto je jedna z najnechutnejších tradícií vôbec," mienil spevák krátko predtým, ako sa na to odhodlal pred publikom na javisku, ale bolo mu jasné, že si tým získa srdcia jeho austrálskych fanúšikov podobne, ako iné slávne celebrity šoubiznisu pred ním. "Cítím sa teraz ako iný človek. A hanbím sa za seba. Bolo to také osobné. Taký intímny zážitok zdieľaný s toľkými ľuďmi. Budem to musieť rozoberať so svojím terapeutom. A poriadne," poznamenal pred publikom, keď si topánku nasadil späť na nohu. Harry dobre vie, ako si získať priazeň, aj za cenu nechutností.

Harry si užíva svoje veľkolepé svetové turné všetkými zmyslami:

Príspevok, ktorý zdieľa @harrystyles