10°
20.4.2024
Najväčší šok na Grammy? Rozhodne tvár MADONNY, fanúšikovia sú zdesení!

Na tohtoročnom udeľovaní cien Grammy v Los Angeles sa na pódiu objavila aj Madonna, aby uviedla vystúpenie Sama Smitha a Kim Petras s piesňou Unholy. Legendárna speváčka opäť nesklamala a podarilo sa jej zaujať všetkých divákov. Mnohí totiž pri vyslovení jej mena zaostrovali zrak, aby lepšie videli, lebo ju nespoznávali. Keď sa prihovárala publiku, stojac pod jasným svetlom reflektorov na pódiu s jazdeckým bičíkom v pravej ruke, skutočne sa zdalo, že ide azda skôr o voskovú figurínu ako o živého človeka.

​Slávna speváčka mala okolo svojej tváre s nebývalo mohutnými lícnymi kosťami stiahnuté vlasy do copu doplneného viacerými vrkočmi po bokoch. Obliekla si čierny jazdecký kostým s bielou blúzkou doplnenou o kravatu a plieskala bičíkom. Na nohách mala sieťované pančuchy a fialové topánky na platforme. Duo, ktoré uviedla otázkami "Čo sa deje? Ste pripravení na trochu kontroverzie?", šokovalo tiež. Smith mal na hlave klobúk s diabolskými rohami, zatiaľ čo transgender speváčka Kim Petras vystupovala v klietke a obaja mali oblečenie šarlátovej farby. Smith mal až po zem dlhý kabát s obrovským golierom, zatiaľ čo Petras zvolila minišaty a topánky s podpätkami. Duo získalo cenu Grammy za najlepšie pop duo/skupinové vystúpenie. Petras sa stala prvým transgender umelcom, ktorý získal toto ocenenie.

Fanúšikovia sedemnásobnej držiteľky Grammy Madonny si však všímali hlavne ju, lebo neverili vlastným očiam, na koho sa pozerajú. Jeden z nich na sociálnu sieť napísal: "Zapol som televíziu a bola tam Madonna, ale musel som vstať a postaviť sa bližšie, aby som sa uistil, že je to ona." Ďalší poznamenal: "Madonna vyzerá na svoj vek dobre... ak je 2 700 rokov starý upír, ktorý zaživa požiera deti a malé zvieratá." Pridali sa aj ďalší: "Čo sa stalo s #madonnou?? Zdá sa mi to len, alebo vyzerá ako niekto, kto sa podobá na Madonnu?" Iná jej obdivovateľka konštatovala: "Sotva sa podobá na Madonnu, ktorú som si zamilovala." Fakt je, že pri pohľade na fotky z obdobia pred ešte 7 – 8 rokmi, je zmena vizáže speváčky dramatická.

Mnohí diváci boli z Madoninho zjavu šokovaní, jej tvár sa za posledné roky zmenila na nepoznanie:

Madonne však kritika zrejme veľa vrások nenarobí, aj svoj prejav na Grammy začala slovami: "Toto som sa naučila po štyroch desaťročiach v hudbe. Ak vás nazvú šokujúcim, škandalóznym, problematickým, provokatívnym alebo nebezpečným, určite ste prišli s niečím novým." Kráľovná popu poďakovala všetkým svojím kolegom "rebelom" za to, že "razia novú cestu a berú na seba všetku pozornosť". Madonna ešte tento rok vyrazí na The Celebration Tour so setlistom svojich najväčších hitov, ktorým si pripomína štyridsať rokov svojej kariéry. Kráľovná popu počas turné navštívi 35 miest a začína 15. júla v kanadskom Vancouveri. Potom budú nasledovať viaceré mestá v Severnej Amerike, aby sa neskôr presunula do Európy. Dva koncerty bude mať v Londýne a po jednom v Barcelone, Paríži a Štokholme a skončí 1. decembra v Amsterdame. O vstupenky je obrovský záujem.

Cez filter na Instagrame je na Madonnu o niečo lepší pohľad:

Príspevok, ktorý zdieľa Madonna (@madonna)