25.4.2024
Hrôza priamo za chrbtom Prachařa a Dyka! Počas ich koncertu spáchal barman samovraždu!

Jakub Prachař je už roky súčasťou mega projektu ČSMT

V tejto zvláštnej dobe sa dejú zvláštne veci, žiaľ, aj so smutným koncom. Potvrdzuje to aj tohtotýždňová tragická príhoda, ktorá poznačila vystúpenie inak veľmi vtipnej trojice Vojtu Dyka (37), Jakuba Prachařa (39) a Jana Maxiána (39). Zatiaľ, čo sa na javisku v pražskom divadle La Fabrika spievalo a hralo a diváci v hľadisku sa spolu s účinkujúcimi dobre zabávali, v zákulisí sa odohrala desivá vec. Ktovie, čo skrslo v hlave barmana, keď sa rozhodol vybrať si na samovraždu práve toto miesto plné života a zábavy. Radosť všetkých prítomných sa razom po zistení, čo sa udialo, premenila na zdesenie a šok.

​Takmer štvorhodinový maratón piesní a humorných slov na koncerte skupiny Tros Discotequos vytvorilo uvoľnenú atmosféru a skvelú náladu všetkých návštevníkov, z ktorých si mnohí chceli ešte posedieť v bare po skončení programu. "Odrazu sa objavila polícia a nikto sme nechápali, čo sa deje. Po super koncerte sme s partnerkou zašli do baru na drink a bola tam strašne čudná nálada. Naraz si tam všetci začali šepkať, že sa vzadu odohrala tragédia a niekto mal byť dokonca mŕtvy. Vraj to mala byť samovražda. Viac naozaj netuším, ale dlho sme sa kvôli tomu nezdržali a išli sme domov," prezradil Blesku jeden z návštevníkov koncertu.

Veľmi zvláštne, ba priam morbídne, vyznela správa na druhý deň popoludní na Mikuláša na facebookovom profile 45-ročného barmana, ktorý v divadle La Fabrika skoncoval so životom. "Ahoj, kamaráti. Včera som sa rozhodol dobrovoľne opustiť tento svet. Príďte si na mňa spomenúť a možno (bez trúchlenia) zapáliť sviečku v pondelok 12. 12. o 18:18 do La Fabriky," stálo v správe priam ako z hororu. Ktovie, čo to malo znamenať, je možné, že si zverejnenie správy s odloženým časom nastavil sám nešťastník. Nie je zatiaľ ani jasné, prečo si vybral práve ten deň a hodinu,

Jakub Prachař, Vojta Dyk a Jan Maxián vystupovali ako trio Tros Discotequos v La Fabrike už v roku 2011:

Policajný hovorca Jan Rybanský pre Blesk potvrdil, že v divadle La Fabrika došlo k samovražde. "V pondelok krátko pred 23. hodinou sme dostali hlásenie o náleze obeseného muža, narodeného v roku 1977, v jednej z budov na ulici Komunardov. Policajti správu preverili a zistili, že je pravdivá. Prípad bol zadokumentovaný ako samovražda a bola nariadená pitva," uviedol v správe. Ako ďalej zistili z Blesku, obeťou bol  Marián O., ktorý bol v divadle nielen barman, ale aj prevádzkár. Žiadne ďalšie informácie uvedené zatiaľ neboli. K prípadu povedal zástupca divadla iba toľko: "K ničomu sa nebudeme vyjadrovať. Sami to spracovávame, je to veľmi čerstvé."  Ktovie, či do Vianoc budú naďalej pokračovať v zábavných programoch a ak áno, ako to budú vnímať účinkujúci aj diváci.

Vojta Dyk v klube vystupoval pravidelne, nie je jasné kedy sa brán obľúbeného umeleckého podniku opäť otvoria:

Príspevok, ktorý zdieľa La Fabrika (@lafabrikaprague)