25.4.2024
Bagárová definitívne uzavrela jednu kapitolu, prekvapivo TOTO vôbec neľutuje!

Ruminka má už 2,5 roka

Medzi najsympatickejšie a najlepšie oblečené celebrity na udeľovaní Českých slávikov rozhodne patrila speváčka Monika Bagárová (28). Žiarili na nej nielen jej elegantné striebristé šaty, ale aj jej tvár s úsmevom. Je vidieť, že sa už rozchodom s otcom jej rozkošnej dcérky Ruminky (2,5) netrápi, v jej živote hrá teraz prím zariaďovanie nového domova neďaleko Brna. Splnil sa jej sen, moravské hlavné mesto je jej blízke, narodila sa tam a žijú tam aj jej rodičia a sestra. Za bývaním v Prahe vôbec nesmúti, rada ju však navštevuje ako pracovne, tak aj v rámci výletov.

​Na spoločenskej udalosti v Prahe, kde bola Monika Bagárová jednou z adeptiek na získanie popredného miesta v súťaži o Českého slávika, pochopiteľne, nemohla chýbať. Aj keď sa napokon medzi prvé tri víťazky nezaradila, jej popularita stále stúpa. Počas materskej dovolenky s dcérkou Rumiou sa síce venovala hlavne jej, ale nezanedbávala celkom ani svoju kariéru. Bola porotkyňou v speváckej súťaži, niečo nové nahrala v štúdiu a koncerty sa počas pandémie obmedzili všetkým spevákom. Teraz je už všetko opäť v pohybe, koncertovať začala od jari aj Monika. Mohlo by sa zdať, že jej odsťahovanie sa z Prahy do Brna môže priniesť komplikácie. Ona s tým ale nesúhlasí a rozhodnutie odísť z hlavného mesta vôbec neľutuje. "Ja mám v Brne pohodu, pokoj, mám tam rodinu a to je pre mňa v živote najviac," tvrdila Monika pre Expres.cz.

"Ja som strašne rada, že som sa tam mohla vrátiť, do nášho nového domčeka, ktorý sme si postavili a budujeme si to rodinné zázemie, ktoré sme si vždy priali," zverila sa s nadšením v rozhovore. Vo svojom novom dome plánuje aj nahrávacie štúdio. Zázemie jej budú poskytovať rodičia, ktorí ju vždy podporovali v kariére, jej otec Josef je známy brnenský kapelník. Práve u neho začala aj vystupovať ešte ako dieťa a zrejme po ňom zdedila aj hudobný talent. Mama sa zas vie postarať o domácu pohodu a od narodenia malej Rumie pomáha Monike v starostlivosti, aj preto je pre Moniku nenahraditeľná.

Monika Bagárová sa najnovšie dala profesne dokopy so slovenským producentm a spevákom Tomim Popovičom Vypočujte si ich spoločnú pieseň Karma:

Rumia je zo svojej nádherne zariadenej izbičky v novom dome priam nadšená, má tam všetko, čo si len môže želať, ale najdôležitejšia je iste láska a zázemie celej rodiny. Pri výbere štýlu domova, nábytku a iných detailov, dala Bagárová aj na rady dizajnérskeho štúdia, nechcela v ničom pochybiť. Dizajnéri rešpektovali jej vkus a predstavy, aby sa tam cítila dobre. Výberom dominujúcej bielej farby v kombinácii s béžovou a sivou v interiéri sa vytvoril jednotný dojem, ktorý prináša pocit svetla a miestnosti opticky pôsobia väčším dojmom.

Monika na slávikoch skutočne zažiarila:

Príspevok, ktorý zdieľa Monika Bagárová (@bagarovamonika)

Na jar príde zrejme na rad aj úprava záhrady, kde sa bude môcť temperamentná Rumia zahrať, aj keď veľmi rada sprevádza mamu aj na jej koncertoch. Ako speváčka prezradila v rozhovore, bola s ňou aj v ateliéri návrhárky jej šiat na slávikov a vyskúšala si hneď jedny aj ona. Monika sa smiala, že keby mohla, iste by šla s ňou rada aj na galavečer. Možno už o pár rôčkov bude mame skutočne robiť garde. Alebo bude rovno na pódiu!