27.4.2024
Prvé vyjadrenie Shakiry k rozchodu s neverným manželom! TIETO slová lámu srdce!

Po krátkom odmlčaní prehovorila slávna speváčka Shakira (45), pochádzajúca z Kolumbie, o jej pocitoch z rozchodu s futbalistom Gerardom Piquem (35). Nebolo pre ňu vôbec ľahké vyrovnať sa s manželovou neverou s jeho mladou asistentkou Clarou (23). Navyše sa to dozvedela zo zverejnených fotiek jeho bozkov a dôverných dotykov s milenkou.

​Shakira sa snažila sa pred touto smutnou novinou chrániť najmä ich dvoch malých synov, 9-ročného Milana a o dva roky mladšieho Sashu. Pre nich a Gerarda bola svojho času ochotná pozastaviť aj jej úspešnú kariéru, len aby im bola nablízku a postarala sa o nich. Že speváčku, o ktorej snívajú iste milióny mužov, bude ten jej podvádzať, a podľa všetkého nie len raz, asi nikomu ani nenapadlo.

Shakira pritom vyzerá stále fantasticky, o čom presvedčila aktuálne aj na stránkach magazínu Elle, kde s ňou zverejnili rozsiahly rozhovor. Spevácka hviezda opäť naštartovala svoju kariéru, ktorú kvôli rodine v posledných rokoch zanedbávala"Áno, mám pripravený celý album hudby, z ktorého sa veľmi teším. Ale som naozaj, naozaj nadšená nielen z tvorby, o ktorú sa práve teraz môžem podeliť, ale aj z toho, ako ma celý tento proces potešil. Aký je to aj terapeutický zážitok. Myslela som si, že som s albumami skončila. Ale zakaždým, keď sa dostanem do štúdia, cítim kreativitu a je to pre mňa neuveriteľné východisko, ako dať veciam zmysel," vyznala sa.
Hoci sa zdalo, žeby vzťah mohol mať šancu, nie je to tak:

​Nemohla pritom nespomenúť svoju bolesť z rozchodu s manželom, ktorého tak veľmi milovala. "Boli dni, keď som mala pocit, že mi ubúdajú sily, akoby som nemala nohy, musela zbierať kúsky seba z podlahy. V tie dni som písala piesne a po písaní som cítila, akoby som ožila. Je to ako injekcia vitamínov. V minulosti som sa niekedy tak bála svojej práce, pretože som tu chcela byť len pre svoje deti. Chcela som sa s nimi ešte chvíľu túliť v posteli, ale potom som musela vstať, nakrútiť video a splniť si povinnosti. Ale teraz som veľmi vďačná za svoju prácu, za možnosť, ktorú mi dáva, aby som sa dala dokopy, našla zmysel, poslanie. Myslím si, že hudba je záchranný čln,konštatovala zjavne udalosťami zasiahnutá Shakira.

Fotky so Gerardom Shakira nevymazala, snaha o zachovanie korektných vzťahov kvôli deťom je zjavná:

Príspevok, ktorý zdieľa Shakira (@shakira)

Niet pochýb, že ešte spracováva rozchod s manželom, o čom sa jej vraj ťažko hovorí. Nepáčí sa jej cirkus okolo toho a špekulácie o dôvodoch, ktoré k tomu viedli, ale hlavne miešanie sa do ich života a najmä ich detí, pričom tvrdí, že mnohé z toho ani nie je pravda. "Bez ohľadu na to, ako sa veci skončili alebo čo k sebe cítime ako bývalí partneri, Gerard je otcom mojich detí. Máme pred sebou prácu pre týchto dvoch neuveriteľných chlapcov a ja verím, že prídeme na to, čo je najlepšie pre ich budúcnosť, ich vlastné životné sny a čo je spravodlivé riešenie pre všetkých zúčastnených. A dúfam, a ocenila by som, keby sme na to dostali priestor v súkromí," odkázala všetkým zvedavcom a klebetníkom. Azda ešte v živote stretne muža, ktorý jej dá lásku a oporu, ako si nepochybne zaslúži.