10°
26.4.2024
Klusovci reštartujú manželstvo, na TOTO ale povedala Tamara jasné NIE!

Nepochybne patrí pár Tamara Klusová (34) a Tomáš Klus (36) medzi tie, čo sa v živote nenudia. Aj keď majú tri malé deti a Tomáš navyše veľa koncertuje, vedia si život vždy aj nejako ozvláštniť. Tamara si toto leto vyhradila pre seba aj chvíle samoty bez rodiny, keď sa vybrala sama do romantického Gdaňska až k Baltickému moru. O to vzácnejšia bola pre manžela, keď sa vrátila a dal jej to najavo aj novým zásnubným prsteňom - na budúci rok sa chystajú obnoviť aj svoj manželský sľub. Ale aj vo dvojici si urobili pekný letný program iba pre seba, využili pritom čas, keď mali ich deti aktivity mimo domova.

​Možno práve nápaditosť vo vzťahu je receptom na rodinné šťastie Klusovcov. V rozhovore pre Super.cz niečo o tom, ako trávili leto, prezradil Tomáš Klus. "Naše deti mali cez leto úplne zaplnené diáre. Takže sme mali dosť času pre seba, čo je, myslím si, v rámci rodiny a harmónie veľmi dôležité. Samozrejme sme s deťmi radi, ale zároveň sme tiež veľmi radi bez detí. Potrebujeme jednoducho tiež jeden druhého len pre seba," poradil Klus, ako na partnerstvo idú spolu s manželkou oni a pokračoval v návode.

"Boli sme v divadle, v kine a na koncerte. K tomu, aby sme začali hrať hrať tenis, ma Tamara už dlho naháňa. Ja som vždy mal radšej squash, pretože mi prišiel rýchlejší. Takže teraz sme niekde na pomedzí a prebieha diskusia, čo je teda pre nás vhodnejšie. Lenže asi tri koncerty dozadu sme na sebe pocítil vek. Rozbolelo ma koleno, keď som zoskočil z pódia, a horšie sa mi to hojilo. Takže si myslím, že nakoniec sa prikloníme k tenisu," zvažuje s rozvahou spevák ich spoločné športové aktivity.

Tomáš Klus je nielen skvelý spevák, bývalý profi športovec, ale má aj iné vášne:

​Zatiaľ čo je o Tomášovi známe, že sa rád otužuje, Tamara nie je veľkou fanúšičkou tejto populárnej aktivity. Dospela k tomu po tom, čo sa dala manželom presvedčiť na pár pokusov. "Tak to bolo naposledy, čo tam som v tejto sezóne!" vyriekla po vyjdení z jazera ortieľ na ďalšie obdobie, keď už začína byť chladnejšie. Možno sa o otužovanie v jazierku pokúsi opäť na budúce leto, nateraz ale platí jasné NIE. Ale pre Tomáša nastávajú tie pravé dni, keď je otužovanie pre neho priam adrenalínová záľuba, najmä keď mrzne. Na to však v rodine zostane zrejme zatiaľ sám.

Tomáš požiadal svoju vyvolenú druhýkrát o ruku:

Príspevok, ktorý zdieľa Tamitadyje (@tamara_klusova)