12°
29.4.2024
Michal David mal autonehodu! Dozvedel sa o smrti Zagorovej a prišiel náraz!

To, že náhly skon Hany Zagorovej (†75) zasiahol okrem jej najbližších aj jej kolegov a fanúšikov, potvrdil aj hudobník Michal David (62) svojou nemilou príhodou. Po nečakanej správe, že Hanku na tomto svete už nikdy nestretne, bol natoľko vyvedený z miery, že prestal vnímať premávku okolo. S autom spravil neopatrný manéver a nevšimol si pritom prichádzajúcu električku. Našťastie náraz prežil bez následkov, odniesol si to len predok jeho drahého auta. Bolesť zo straty kamarátky a kolegyne sa však z jeho duše iste len tak rýchlo nevytratí.

Všetci dobre vedeli, že Hanka je už dlhodobo v zlom zdravotnom stave. Veci sa začali u nej kaziť, keď v septembri roku 2020 od niekoho na jej koncerte chytila covid a ten ju veľmi potrápil. Vrátili sa jej aj problémy s chorobou krvi, a to ju napokon spoločne s osteoprózou zlomilo. Už nikdy odvtedy nemohla koncertovať, aj keď mala vlani na svoje 75. narodeniny naplánovanú šnúru koncertov, ktorá sa mali zavŕšiť, ako bolo roky jej zvykom, vianočným koncertom v Lucerne. Z jej repertoáru, ktorý tvorí až 900 piesní, vždy vyberala na koncerty tie najobľúbenejšie, aby potešila svojich fanúšikov. Zagorovej púť sa po dlhom boji s chorobou skončila, a jej najbližší, kolegovia aj priaznivci, to znášajú ťažko.

Nakoľko havaroval David skutočne pre citové rozhodenie po smutnej správe, alebo to len tak trošku využil ako dobrú výhovorku, vie len on. Svoju nehodu vysvetlil pre Blesk hitmaker David takto: "Bol som taký rozhodený, že som nabúral do električky." S Caddy, ako nazýva dvojmiliónový Cadillac CT6, nechtiac nabúral do idúcej električky, ktorú si kvôli emóciám nevšimol.

Pred časom prišiel spevák s novým projektom:

"Je pokrčený, ale ja som v poriadku. Zdravotne určite, v duši je to horšie. Je mi veľmi smutno," priznal sa. Spomenul si, kedy Hanku videl naposledy. "Vedeli sme, že zdravotne nie je celkom v poriadku, ale v poslednom čase vyzerala výrazne lepšie. Ešte pred mesiacom sme sa videli v reštaurácii na Vyšehrade, mám z toho fotku pri sebe v mobile. Vyzerala skvele, nenapadlo by mi, že to príde takto skoro. Je to smutné a neočakávané," povedal spevák, ktorý s Hankou zažil nejeden koncert.

Michal pridal aj dojímavé vyznanie zosnulej:

K okolnostiam jeho nehody s električkou sa vyjadril aj jeden náhodný svedok. "Mám pocit, že sa chcel otočiť cez koľaje a nepozrel sa na druhú stranu. Bola to rana ako sv*ňa ! Dosť sa mu pokrčil predok," uviedol pre Blesk.cz. Iste nehodou Michal David vydesil nielen seba, ale aj jeho, no hlavne šoféra električky. Keď spoznal v šoférovi havarovaného auta známeho hudobníka, celkom ho to pobavilo. "Bolo vidieť, že sa usmieva. K žiadnej vyhrotenej situácii neprišlo," vypovedal svedok, pričom nezabudol spomenúť, že David po vyšetrení nehody rozdával jeho CD s autogramom.