Jaroslav
27.4.2024
Nonbinárna speváčka už nie je "oni"! Je z nej opäť "ona" a rovno si našla frajera!

Ešte do mája tohto roku americká speváčka Demi Lovato (29) tvrdila, že je nonbinárna a nechávala sa oslovovať zámenami oni/ich. Prednedávnom už pripustila, že ju môžu oslovovať aj zámenom "ona/jej". Nebinárni ľudia vraj nemusia nikomu vysvetľovať, prečo používajú určité zámeno. Zároveň si od slávneho tatéra Dr. Woo nechala na jedno rameno vytetovať slovo "láska" a na druhé "strach". A ako sa neskôr ukázalo, zvolila lásku. Tento týždeň si v New Yorku vyšla s mladým mužom po boku na večeru do reštaurácie a dôvod jej opätovnej premeny na ženu sa zdá byť jasný.

​Obaja boli oblečení do výstredných outfitov a držali sa za ruky. Z muža s čiernym pulóvrom s hviezdami sa vykľul kanadský hudobník z Toronta Jordan Lutes (23). Lovato s rozžiareným úsmevom mala na sebe plisovanú károvanú minisukňu a koženú bundu s nápismi. Vynímal najmä ten s názvom jej nového albumu. Už pred časom prezradil zdroj pre magazín People, že speváčka je vo šťastnom a zdravom vzťahu so skvelým chlapíkom, ale o tom, kto to je, pomlčal. Konečne sa spolu po čase ukázali aj na verejnosti. Možno sa Demi chcela ešte nejaký čas iba utvrdiť, že sa v ňom nemýli, aby sa nesklamala, ako v jej predchádzajúcich vzťahoch.

S Jordanom, profesionálne známym ako Jute$, sa dali dokopy počas ich spolupráce na jej ôsmom štúdiovom albume Holly Fvck, které má vyjsť už 19. augusta. "Povedala by som, že je to nová éra. Stále sa vyvíjam, stále sa mením. Rada by som nechala zvyšok svojej hudby za sebou a začala nanovo v tejto novej ére pre ďalší album - ale to robím v každom cykle vydávania albumov," uviedla už začiatkom roka Lovato pre Rolling Stone a dodala poznámku: "Je to nová éra pripomínajúca moju prvú éru". V singli 29 z tohto albumu, ktorý zverejnila nedávno, sa vyspievala z jej nešťastného vzťahu s hercom Wilmerom Valderramom (42), s ktorým randila od osemnástky celých šesť rokov.

Genderovo nestálu Demi očaril rocker s červenými vlasmi umeleckým menom Jute$, vypočujte si jeho pieseň Hollywood HillBilly:

Torontský punkrapový hudobník Lutes nedávno oslávil vydanie singla Lovato Substance, na ktorom je uvedený ako autor a na svojom Instagrame zverejnil ukážku z videoklipu. "Jedna z mojich najobľúbenejších piesní, na ktorých som kedy pracoval, keď ma požiadali, aby som sa vytiahol a niečo napísal...' Mám robiť s Demi Lovato?'" priznal svoje prekvapenie a zároveň uviedol, že to bol pre neho šialený míľnik, ale cíti sa byť požehnaný. Demi mu odpísala v komentároch: "Som veľmi vďačná, že som s tebou mohla pracovať, na veľa ďalších!!! Let's gooooo!"  Posledný verejný románik mala Lovato s hercom Maxom Ehrichom (31). Začali spolu chodiť v marci 2020 a o štyri mesiace neskôr sa v Malibu zasnúbili. Pár sa ale prekvapivo krátko nato rozišiel v septembri 2020. Oznámila to Demi a Max tvrdil, že sa to dozvedel až z médií. Azda konečne našla toho pravého a konečne sa jej život stabilizuje.

Takto to novému páriku sekne:

Príspevok, ktorý zdieľa #ChismologíaAZ (@chismologiaaz)