29.3.2024
Kariéra Lady Gaga je v ohrození! Ochromuje ju jej neliečiteľná choroba!

Čo všetko môže spôsobiť náročný spôsob života v spojení so stresom, dokazuje aj prípad slávnej americkej speváčky známej ako Lady Gaga. Môže byť slávna ako chce, mať milióny na účte, no zdravie si kúpiť nedokáže. A možno ju to bude stáť aj kariéru.

​Lady Gaga priznala, že trpí chorobou s názvom fibromyalgia. Tá jej veľmi sťažuje život, dokonca až tak, že to môže ohroziť aj jej hviezdnu kariéru. O svojom trápení sa zmienila už v roku 2017, ale otvorene o jej boji s prejavmi fibromyalgie začala hovoriť v roku 2018, keď musela odriecť kvôli zdravotným problémom viacero koncertov. Najnovšie o svojej diagnóze prehovorila počas jej koncertu v Londýne, a neznie to optimisticky.

Výstredná americká hviezda navonok vyzerá ako sebavedomá žena, ktorá si užíva mega úspech a zarobené milióny. V skutočnosti za to všetko zaplatila zdravím. Po prepuknutí veľkých problémov v roku 2018, sa jej po zlepšení stavu vraj v súčasnosti opäť trápenie vrátilo. Zverila sa s tým pred pár dňami počas jej koncertného vystúpenia v Londýne v rámci turné The Chromatica Ball. Postavila sa pred obrovské publikum a úprimne k nemu prehovorila, ako uviedli v denníku The Sun.
Istý fanúšik nahral komplet celý koncert z aktuálnej šnúry:

"Mala som tu byť už pred pár rokmi, ale nemohla som prísť. Zrušili sme Chromatica Ball, pretože vypukla celosvetová pandémia. Musím sa však ospravedlniť aj za niečo iné. Niekoľko rokov predtým som tu musela zrušiť vystúpenie, pretože už som nevládala. A je mi to ľúto. Ospravedlňujem sa, že som tie koncerty zmeškala," prejavila Lady Gaga pokorným spôsobom svoju ľútosť, že sklamala mnohých fanúšikov. V Británii mala v rámci turné v roku 2018 naplánovaných ešte desať koncerto, no neuskutočnila ich kvôli "obrovskej bolesti". Ale ako sa aktuálne zverila pre The Sun, problémy sú späť a nevyzerá to dobre - "bojím sa, že to nezvládnem" - povedala speváčka mysliac na jej turné. Trpí "ochromujúcimi bolesťami" a nedarí sa jej udržať stav pod kontrolou.
Koncert je miestami poriadne desivý:

Príspevok, ktorý zdieľa Lady Gaga (@ladygaga)

Popová hviezda sa otvorene zmienila o boji s fibromyalgiou, ochorením, ktoré postihuje nervový systém a spôsobuje okrem iného bolesť v celom tele. "Strašne ma rozčuľujú ľudia, ktorí neveria, že fibromyalgia je skutočná. Pre mňa, a myslím, že aj pre mnohých iných, je to naozaj cyklón úzkosti, depresie, posttraumatickej stresovej poruchy, traumy a panickej poruchy, čo všetko preťažuje nervový systém, v dôsledku čoho máte potom bolesti nervovĽudia musia byť súcitnejší. Chronická bolesť nie je žiadna sranda, ak každý deň, keď sa zobudíte, neviete, ako sa budete cítiť,vysvetľovala Gaga, rodným menom Stefani Germanotta, predtým, ako zverejnila o svojom stave niečo viac v dokumentárnom filme Gaga: Five Foot 2. "Chcem pomôcť zvýšiť povedomie a spojiť ľudí, ktorí ho majú," napísala speváčka na Twitteri. Otázkou je, ako veľmi ju aktuálne prebudená choroba zasiahla, na druhej strane Lady Gaga je vyhlásená bojovníčka, a tak ostáva veriť, že aj túto neprijemnú vlnu prekoná.