24.4.2024
Hrôza na Pohode! Všetci stuhli, dolámaný spevák skončil v nemocnici!

Po dvoch rokoch sa tisíce a tisíce priaznivcov najväčšieho slovenského multižánrového festivalu konečne dočkali. Trenčianske letisko hostilo tri dni a tri noci Pohodu, podujatie, ktoré účastníci milujú a tí, ktorí tam nikdy neboli, radi hejtujú. Aj tento rok sa sociálne siete na tri dni zaplnili fotkami, vyznaniami a ováciami, no predsa len, nepríjemnosti sa vyskytli.

​Najväčšia nepríjemnosť postihla mega úspešnú slovenskú ska kapelu Polemic. Opäť dostali na Pohode priestor a opäť rozparádili publikum, čo je pre domáce zoskupenia už tak trochu príznačné, že mávajú na festivale minimálne taký úspech, ako najväčšie zahraničné hviezdy.

Nepochybne aj preto, že nie je nič lepšie, ako si môcť zaspievať spolu s kapelou, pričom hity Polemicu sú skutočne notoricky známe. A tak dostali tisíce fanúšikov úplne do varu, no v jednom momente sa azda až príliš nechal uniesť aj spevák kapely, Braňo "Bejzo" Bajza. Sympatický líder Polemicu oslávi o mesiac päťdesiatku a ostáva dúfať, že si stihol vyčerpať smolu už teraz.

Vypočujte si najnovšiu pesničku Polemicu:

V jednom momente sa totiž tancujúc zatáral až príliš ku kraju pódia a nasledoval pád. Pódium je pomerne vysoko, no najmä - pád bol dostatočne nešťastný a nekoordinovaný, aby sa Bejzo poriadne dolámal. "Včera na Pohode zažil Bejzo voľný pád z pódia, pri ktorom nám stuhla krv v žilách... Posiela pozdrav z nemocnice, kde ho zajtra čaká operácia dvojitej fraktúry ruky. Odkazuje, že to prežil a ďakuje personálu za skvelú strostlivosť," zverila sa kapela na Facebooku aj na Instagrame.

Príspevok, ktorý zdieľa Polemic (@polemicska)

Pripojili aj fotku speváka, ktorý má síce komplet "zafačovanú" ruku, ale inak vyzerá pomerne spokojne. "Pošlite mu energiu na diaľku aj Vy, nech to všetko dobre dopadne a vráti sa čo najskôr na koncertné pódium," poprosili kolegovia z kapely vyše 40 tisíc facebookových fanúšikov. Aj podľa osemstovky podporných komentárov a tisícov srdiečok je jasné, že o podporu sa Bejzo obávať nemusí. Už len aby zabrala!

Jeden z fanúšikov zdieľal aj fotky bezprostredne z času pred a po páde: