13°
Galina
3.5.2024
Rozídená Bagárová v Karlových Varoch - chvíľami slzy v očiach, potom chichotanie s fešným spevákom!

Posledné mesiace musela speváčka Monika Bagárová (28) bojovať s rôznymi pocitmi v súvislosti s jej partnerom Makhmudom Muradovom (32). Vlani pred Vianocami oznámila, že sa rozišli, čo už ale v januári zas nebola pravda, keď sa po jeho príchode do Prahy dali opäť dokopy. Zakrátko išli na luxusnú rodinú dovolenku do Dubaja. Zdanlivo bolo všetko zas v poriadku, pokým sa Mach na jar nevrátil do Uzbekistanu, kde si založil vlastnú MMA organizáciu, ktorej sa musí venovať. A rodina sa dostala opäť na druhú koľaj. Monika si povedala, že stačilo.

Ktovie prečo tam za ním Monika aj s ich dcérkou Rumiou neprileteli. "Ona chápe, že občas musím kvôli práci cestovať. Ja jej navyše chcem Uzbekistan čo najskôr ukázať," začiatkom mája tvrdil Mach, ktorý uvažoval, že tam nejakú dobu možno spolu aj zostanú. ​Nakoniec tam zostal sám a zrejme obaja pochopili, že dokážu byť bez seba každý tam, kde sa cítia byť doma."Chcela by som vám povedať, že s Machom už spolu nežijeme. Dali sme tomu ako rodičia šancu, bohužiaľ, náš spoločný život nás už nerobí šťastnými," napísala Monika smutnú novinku v jej instastories. Bagárová má v Česku skvelé zázemie u rodčov, s ktorými plánuje bývať v novom rodinnom dome pri Brne, ktorý sa práve dokončuje. Má v rodnej krajine dobre rozbehnutú kariéru speváčky, ktorej sa chce venovať naplno. Aj teraz na práve prebiehajúci Medzinárodný filomový festival do Karlových Varov prišla zaspievať a bola nadšená.

Prišla aj s rodičmi a dcérkou Rumiou (2), zdržala sa tam len jeden deň, ale stihla až dve akcie."Máme veľa krásnych zážitkov, stretli sme veľa úžasných ľudí, spievala som na prehliadke Zuzany Lešák Černej," netajila speváčka nadšenie z návštevy kúpeľného mesta, kam by na budúce chcela prísť na dlhšie. Módna prehliadka sa konala v hoteli Imperial, ale po nej prešla na kolonádu, kde sa konal koncert skupiny Slza. Prišla aj do VIP zóny Mattoni vo veľkom stane. Tam sa stretla s Petrom Lexom (31) zo skupiny Slza a ako je vidieť z TÝCHTO fotografií, veľmi dobre sa s ním bavila. V jeho spoločnosti bola uvoľnená a veselá, zjavne je jej spevák sympatický.

Dvojica sa pozná už dlhšie, Monika naspievala s Petrem a jeho kapelou Slza duet Červánky:

Keď opustila Lexovu spoločnosť, aby prebrala od rodičov uplakanú dcérku Rumiu, objavili sa slzičky aj v jej očiach. Nálada sa razom zmenila. Svoju dcérku miluje a chce ju vidieť iba šťastnú. Iste na ňu dolieha aj ťarcha rozhodnutia, že nebude zdieľať spoločnú domácnosť s jej otcom. Ten síce dcérku vraj miluje nadovšetko, ale nechce zanedbať ani svoju kariéru zápasníka a majiteľa organizácie MMA. Vďaka pomoci rodičov to má v Česku s budovaním svojej kariéry Monika ľahšie a s pobytom v Uzbekistane iste nikdy veľmi nepočítala. Možno to boli rozdielne predstavy a ambície oboch z páru, ktoré boli hlavným dôvodom ich rozchodu.

Monika si pobyt v Karlových Varoch užila napriek neľahkej situácii v súkromí:

Príspevok, ktorý zdieľa Monika Bagárová (@bagarovamonika)